Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Κ. | 9 Αυγούστου 2016, 18:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χρειάζονται από την πρώτη στιγμή δίπλα τους εκπαιδευτικούς που έχουν εξειδικευτεί και γνωρίζουν τις πραγματικές ανάγκες τους. Δεν έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε εκπτώσεις στην εκπαίδευσή τους και να "παίζουμε" με την αγωνία των γονιών τους λόγω υπεραριθμίας ή συμπλήρωσης ωραρίου, τοποθετώντας μόνιμους εκπαιδευτικούς με προϋπηρεσία σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας ή ακόμη πιο λυπηρό χωρίς κανένα προσόν στην ειδική αγωγή,εφόσον υπάρχουν εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στο συγκεκριμένο τομέα. Γιατί δυστυχώς αυτό διαφαίνεται ότι πρόκειται να συμβεί άμεσα ή στο μέλλον. Ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι πολύ εξειδικευμένος σε γνώσεις και σε περιστατικά και χρειάζεται προσωπικό εξ' αρχής καταρτισμένο, διαβασμένο και απόλυτα συνειδητοποιημένο για τη βαρύτητα του έργου του. Η εξειδίκευση αυτή δεν αποκτάται όμως με μια απλή επιμόρφωση λίγων ωρών ή ένα σεμινάριο. Η εξειδίκευση αποκτάται μέσα από τη συνεχή θεωρητική κατάρτιση και την καθημερινή τριβή με τους μαθητές. Οπότε μόνο οι μόνιμες προσλήψεις προσωπικού που αποδεδειγμένα έχει στηρίξει τόσα χρόνια την ειδική αγωγή, αλλά και νεότερων που θέλουν συνειδητά να συνεισφέρουν, θα μπορούσαν να είναι μια συμφέρουσα λύση για τα συγκεκριμένα παιδιά και τους γονείς τους, καθώς η εξασφάλιση της σταθερότητας στη σχέση μαθητή-δασκάλου συνεισφέρει τα μέγιστα στην εκπαίδευση του πρώτου. Με αυτή τη λύση θα μπορούσε όντως να διασφαλιστεί "η εύρυθμη λειτουργία των δομών ΕΑΕ".