Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 20:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1)ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ 2) ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ (ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ) ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ. 3) ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ,ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ,ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ. 4) ΝΑ ΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ,ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ,ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ. 5) Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ , ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ,ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ. 6)ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ . 7) ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ . ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ , ΑΠΟΚΤΑ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΧΡΕΑΙΖΕΤΑΙ 10 ή 12 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΙΚΡΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΙΤΕ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑ,ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ. ΕΝΑΣ ΕΚΑΠΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Β' ΑΘΗΝΑΣ ,ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΩ ΣΕ 2 Ή 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. 8)ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΑΥΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ. 9) ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ,ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΙΣΟΒΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ή ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΤΑΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. 10) ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. 11) ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΗΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ(ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΕΓΑΣΗΣ-ΕΡΓΑΣΙΑΣ κ.λπ.) 12)ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΑΡΘΡΟΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ,ΟΣΩΝ ΑΠΟΣΠΩΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ,ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΟΝΟ 1 ΜΟΡΙΟ (ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΝΙΚΗ ΙΣΧΥ). 13)ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ (ΟΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ) - ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΕΚΠΑΙΔΕΤΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ.