Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη EΛΕΝΗ ΖΕΡΒΟΥ | 9 Αυγούστου 2016, 19:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Tυχαίνει να είμαι εκπαιδευτικός και να υπηρετώ 17 χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση και συγχρόνως μητέρα ενός 9 χρονου αγοριού που φοιτά σε ειδικό δημοτικό σχολείο. Οι άνθρωποι που αναλαμβάνουν την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΣΤΗ ΚΑΘΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ....για να μπορούν να προσφέρουν το βέλτιστο.Και οι εκπαιδευτικοί που επέλεξαν να σπουδάσουν ειδική αγωγή το έκαναν συνειδητά με τη θέλησή τους ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ ΑΠΛΑ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟΜΕΑ που επέλεξαν ..Και οι άλλοι εκπαιδευτικοί βέβαια έχουν δουλέψει χρόνια ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ!!