Είναι μεγαλη αδικια για τους αποφοιτους πε61 και πε71. Δουλευω στην ειδικη αγωγη 8 χρόνια στη δυετεροβαθμια. Δεν ειμαι πε71 - πε 61 αλλα εχω δουλεψει με αποφοιτους πε71. Είναι οι πλεον εξειδικευμενοι στο χωρο της ειδικης. Το λεω απο προσωπική πειρα. Ειναι ΑΔΙΚΟ να εξισωθουν με μονιμους εκπαιδευτικους που έχουν καποια επιμόρφωση η κάποιο σεμιναριο. Επισης δεν πρεπει να καταργηθει στη δευτεροβαθμια η επεκταση.50. Υπάρχουν κοινωνιολογοι, φιλολογοι, μαθηματικοι γενικης και υπάρχουν αντιστοιχα και ειδικοτητες ειδικης που δουλευουν πολλα χρονια στην ειδικη.Αλλο το ένα αλλο το άλλο. Αν έχει πλεοναζοντες και υπεραριθμους εκπαιδευτικους στη γενικη αγωγή ας βρει αλλο τροπο το υπουργειο να τους τακτοποιησει και οχι να τους "μπάσει" στην ειδική αγωγή χωρις προσοντα και καλυπτοντας θέσεις αναπληρωτων με προσοντα και εμπειρια που ταλαιπωρούνται τόσα χρόνια.Είναι κριμα πρωτιστως για τα παιδια με ειδικες ανάγκες.
Είναι μεγαλη αδικια για τους αποφοιτους πε61 και πε71. Δουλευω στην ειδικη αγωγη 8 χρόνια στη δυετεροβαθμια. Δεν ειμαι πε71 - πε 61 αλλα εχω δουλεψει με αποφοιτους πε71. Είναι οι πλεον εξειδικευμενοι στο χωρο της ειδικης. Το λεω απο προσωπική πειρα. Ειναι ΑΔΙΚΟ να εξισωθουν με μονιμους εκπαιδευτικους που έχουν καποια επιμόρφωση η κάποιο σεμιναριο. Επισης δεν πρεπει να καταργηθει στη δευτεροβαθμια η επεκταση.50. Υπάρχουν κοινωνιολογοι, φιλολογοι, μαθηματικοι γενικης και υπάρχουν αντιστοιχα και ειδικοτητες ειδικης που δουλευουν πολλα χρονια στην ειδικη.Αλλο το ένα αλλο το άλλο. Αν έχει πλεοναζοντες και υπεραριθμους εκπαιδευτικους στη γενικη αγωγή ας βρει αλλο τροπο το υπουργειο να τους τακτοποιησει και οχι να τους "μπάσει" στην ειδική αγωγή χωρις προσοντα και καλυπτοντας θέσεις αναπληρωτων με προσοντα και εμπειρια που ταλαιπωρούνται τόσα χρόνια.Είναι κριμα πρωτιστως για τα παιδια με ειδικες ανάγκες.