Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μ. Πανάγου | 4 Δεκεμβρίου 2009, 13:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να παραδεχτεί το ΥΠΕΠΘ ότι υπάρχει πρόβλημα με τους πολυτέκνους. Πολλοί εκπαιδευτικοί αποκτούν προϋπηρεσία με τεράστιες οικονομικές και οικογενειακές δυσκολίες και χάνουν θέσεις διορισμών από πολυτέκνους (που δεν κάνουν και εξωδιδακτικές εργασίες). Αφού υπάρχει τόσα χρόνια ο θεσμός του ΑΣΕΠ, πως η πολιτεία θεωρεί ότι πιο κατάλληλος εκπαιδευτικός είναι απλά όποιος έχει πολλά παιδία; Πιστεύω ότι οι πολύτεκνοι είναι γενικά αξιόλογοι άνθρωποι αφού καταφέρνουν και μεγαλώνουν τόσα παιδιά. Έτσι προτείνω: - Η πολιτεία να τους ενισχύσει οικονομικά με περισσότερα επιδόματα - Οι διορισμοί τους να γίνονται σε όλους τους φορείς του δημοσίου, όχι κυρίως στο ΥΠΕΠΘ. - Οι διορισμοί τους να γίνονται με ΔΙΚΑΙΗ μοριοδότηση και όχι κατά ΑΠΟΛΥΤΗ προτεραιότητα Τέλος θέλω να σημειώσω: Μην φέρνετε σε κόντρα κοινωνικές ομάδες μεταξύ τους. Οι θέσεις εργασίας είναι για όλους. Κάποιοι είτε από επιλογή είτε όχι, δεν κάνουν παιδιά ή κάνουν λίγα παιδιά, δεν αγωνίζονται όμως λίγο στην ζωή τους.