• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλειος Σπανός' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 13:38

    Με την εμπειρία 21 χρόνων υπηρεσίας σε σχολεία προβληματικών περιοχών (Γ΄ Αχαΐας), αλλά και πατέρας τριών παιδιών θέλω να καταθέσω και εγώ την άποψή μου. Τα σχολεία προβληματικών και παραμεθορίων περιοχών έχουν καταντήσει Κέντρα Διερχομένων Εκπαιδευτικών. Στο σχολείο που υπηρετώ, οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι που παραμένουν για να υπηρετήσουν είναι η μειοψηφία και σε ελάχιστες περιπτώσεις κάποιος μένει για δεύτερο ή τρίτο χρόνο. Σε συνδυασμό με τις αποσπάσεις και την τοποθέτηση στη θέση τους αναπληρωτών ή ωρομισθίων (50-70% του εκπαιδευτικού προσωπικού) γίνεται αντιληπτό ότι απουσιάζει το ελάχιστο έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό για τη λειτουργία του σχολείου. Επειδή λοιπόν και τα παιδιά των περιοχών αυτών πρέπει να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τους συμμαθητές τους των αστικών περιοχών, αφού και οι γονείς αυτών των παιδιών πληρώνουν τους ίδιους φόρους, επειδή το σχολείο υπάρχει γιατί υπάρχουν οι ΜΑΘΗΤΕΣ, τους οποίους έχουμε εντελώς παραβλέψει προσπαθώντας να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες και υποχρεώσεις όλων των άλλων (κομματικές, πολιτικές, προσωπικές κ.ά.) και επειδή κάποιοι συνάδελφοι που δεν έχουν ή δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν «δόντι», έχουν τα ίδια δικαιώματα με αυτούς που δεν έχουν υπηρετήσει ούτε ώρα μακριά από το σπίτι τους αλλά έχουν μαζέψει μόρια από προβληματικές περιοχές ακόμα και δέκα ετών προτείνω: 1. Η υποχρεωτική παραμονή στον τόπο πρώτου διορισμού δυσπρόσιτων ή προβληματικών περιοχών να είναι τριετής, χωρίς δικαίωμα απόσπασης 2. Να αυξηθούν γενναία τα επιδόματα προβληματικών ή παραμεθορίων περιοχών 3. Όποιος εκπαιδευτικός παραμείνει πέραν τις τριετίας στη θέση του να πριμοδοτείται με επιπλέον μόρια για κάθε επιπλέον χρόνο παραμονής στη θέση του (τον τέταρτο χρόνο για παράδειγμα να παίρνει τα μόρια της θέσης +2 κοκ) 4. Να προβλέπεται ενδεικτικό στεγαστικό επίδομα για όσους δεν έχουν ιδιόκτητη κατοικία καταργώντας παράλληλα το εφ΄ άπαξ επίδομα που δίνεται με τη συμπλήρωση της τριετίας Ευχαριστώ και ελπίζω η ηγεσία του υπουργείου να ζητά πάντα τη γνώμη των μαχόμενων στο σχολείο εκπαιδευτικών