Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Α. | 9 Αυγούστου 2016, 22:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους όσα περιγράφονται στην Διακήρυξη της Salamanca και του Πλαισίου Δράσεων για την Ειδική Αγωγή της Unesco(1994) σχετικά με το ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συμπληρώνουν την ίδια βασική εκπαίδευση και μετά, μέσω διαφόρων τρόπων, να αποκτούν τη γνώση και εμπειρία σε εξειδικευμένα θέματα που αφορούν πληθώρα ειδικών μαθησιακών αναγκών γίνονται πράξη! Εναρμονίζεται με το διεθνές επιστημονικό πλαίσιο και η ψωροκώσταινα των εξυπηρετήσεων και εκδουλεύσεων για τους ημέτερους. Αίρεται μια αδικία και τεράστια διοικητική ανωμαλία στην Ε.Ε. όπως η κατάργηση της τροπολογίας - ντροπολογίας του Ν. 3966/2011, παρ.1, άρθρο 56. που έχουν μετατραπεί ΟΛΕΣ οι οργανικές ΠΕ 70 και ΠΕ 60 όπως και στη ΔΕ αντίστοιχα σε ΠΕ 71 και ΠΕ 61. Γεγονός το οποίο είναι γνωστό από το 2011, η πλειοψηφία της μεταλλαγμένης ΔΟΕ με τους αιρετούς της όχι μόνο εθελοτυφλεί αλλά στηρίζει κιόλας τη διατήρηση αυτής της ανωμαλίας σε βάρος της Ε.Α. και των μονίμων εκπαιδευτικών! Το θέμα δεν άπτεται μόνο επιστημονικής προσέγγισης αλλά και απλής λογικής. Ένας απόφοιτος των ΠΤΔΕ με μετεκπαίδευση, μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή από πότε θεωρείται πιο ανεπαρκής ( συνολικά 6 έτη σπουδών αφού βασικό πτυχίο στην εκπαίδευση σαφώς είναι του Εκπαιδευτικού!) από έναν απευθείας γεννημένο «ειδικό απόφοιτο του Βόλου»; Γιατί πρέπει να προηγείται ο απόφοιτος του Βόλου ; Η ανεργία αποτελεί τη χειρότερη μάστιγα του τόπου. Δικαίωμα εργασίας έχουν όλοι και είναι ιερό. Οι πολλές προσλήψεις αναπληρωτών και μονίμων στην ειδική αγωγή θα λύσουν το πρόβλημα εργασίας και τις διαμάχες περί «καταλληλότητας». Ένα πρώτο σοβαρό βήμα ενίσχυσης της Ειδικής Αγωγής αλλά και μεγάλη βοήθεια στη γενική εκπαίδευση είναι η δημιουργία εκατοντάδων νέων οργανικών ειδικής αγωγής μετά από 8 χρόνια απραξίας. Ένας συνολικός ανασχεδιασμός των πανεπιστημίων πρέπει αργά ή γρήγορα να συμβεί και να περιλαμβάνει τη μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή από όλα τα ΠΔΤΕ όπως του Βόλου και του ΠΑΜΑΚ . Οι απόφοιτοι σαφώς έως τώρα πρέπει να εξασφαλιστούν με κάποια μεταβατική διάταξη.