Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΑΒΑΛΑ ΕΙΡΗΝΗ | 9 Αυγούστου 2016, 22:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σεβόμενη τις απόψεις όλων των συναδέλφων και χωρίς να παραγνωρίζω τα προβλήματα που σε άλλους λύνει και σε άλλους δημιουργεί το παραπάνω άρθρο, θα ήθελα να σταθώ σε ακόμη σοβαρότερα κατά τη γνώμη μου προβλήματα! Θεωρώ ότι για άλλη μια φορά ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ η ειδική αγωγή και θυσιάζονται τα παιδιά στο βωμό μιας προσπάθειας εξίσωσης Γενικής- Ειδικής αγωγής! Για ποιο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο μιλάμε;; Επαγγελματική εκπαίδευση σημαίνει <>, όχι απλά <> το πρόγραμμα του Γενικού Γυμνασίου σε περισσότερα χρόνια!H ύπαρξη ειδικοτήτων είναι αυτή που έκανε τόσο δημοφιλή τα ΤΕΕ Ε.Α. και τόσο ευτυχισμένους τους μαθητές τους! Μέσω των ειδικοτήτων τα παιδιά αποκτούν δεξιότητες και στοιχεία προσωπικότητας, που τα βοηθούν στη συνέχεια της ζωής τους,όπως :ακρίβεια, υπευθυνότητα, συνέπεια, οργανωτικότητα, εποικοδομητική διαπροσωπική επικοινωνία, διατήρηση επαγγελματικών ορίων και συμπεριφορών, φαντασία, δημιουργικότητα. Απορώ! Μόνο στο δικό μου σχολείο τα παιδιά περιμένουν πώς και πώς τη Β΄Τάξη για να διαλέξουν ειδικότητα και να μπουν στα εργαστήρια;; Κάποιοι βέβαια θα πουν είναι νωρίς για να διαλέξουν τα παιδιά! Ίσως! Η λύση πάντως δεν είναι να μην υπάρχουν καθόλου, απλά η επιλογή μπορεί να μην είναι δεσμευτική για τα παιδιά και να μπορούν σε οποιαδήποτε τάξη του Γυμνασίου να αλλάξουν ειδικότητα. Τα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας έδιναν πτυχίο στα πέντε χρόνια. Τώρα τι;; Θεωρούμε αναβάθμιση το απολυτήριο Γυμνασίου;;Επειδή είναι <>;; Ποιά είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα ενός απόφοιτου Γυμνασίου;; Μας εντυπωσιάζει τόσο πια η αντιστοιχία <>;; Πόσες φορές αλήθεια το έχετε δει να συμβαίνει αυτό;; Αλλά ακόμη και αυτό μπορούσε να γίνει και στην ήδη υπάρχουσα δομή, απλά ο μαθητής έχανε μια τάξη! Γιατί τόση υποβάθμιση λοιπόν;; Όπως έχουν ήδη πει και άλλοι συνάδελφοι , λόγω των ειδικών συνθηκών είναι μεγάλος ο αριθμός μαθητών που έχει οριστεί ανά τάξη. Νομίζω ότι πολλές φορές και στο παρελθόν έχουν προταθεί οι 3 τριών μαθητές ως ελάχιστος αριθμός και οι 8 ως μέγιστος αριθμός ανά τάξη. ΜΕ ΕΚΤΊΜΗΣΗ, Ε. ΓΑΒΑΛΑ ΜΟΝΙΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ , ΤΕΕ Ε.Α. ΚΟΡΩΠΙΟΥ