Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μάριος Κ. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 13:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαπιστώνω από τις προθέσεις του Υπουργείου ριζικές αλλαγές στο χώρο της παιδείας, στο όνομα της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης. Να έχουν αποδείξει την επάρκεια τους στο ΑΣΕΠ οι καθηγητές, να περνούν δοκιμαστική περίοδο αξιολόγησης, να έχουν παιδαγωγική κατάρτιση από την ΑΣΠΑΙΤΕ, να έχουν προϋπηρεσία κλπ. Χίλια κόσκινα για να εξακριβωθεί η καταλληλότητά τους για μια θέση στην τάξη. Αναρωτιέμαι μόνο μέσα σε αυτό το καινούριο πλαίσιο διαρκών εξετάσεων και αξιολογήσεων που προτίθεστε να εφαρμόσετε , οι πολύτεκνοι θα συνεχίζουν να διορίζονται ως εκπαιδευτικοί με μόνο προσόν την πολυτεκνία τους; Ούτε ΑΣΕΠ, ούτε παιδαγωγική κατάρτιση, ούτε προϋπηρεσία. Θα συνεχίσει το Υπουργείο να τους παραχωρεί μέχρι και το 70% των διορισμών σε κάποιες ειδικότητες, ενώ οι υπόλοιποι, μη πολύτεκνοι, θα στρώνονται με τις ώρες να διαβάσουν για να διεκδικήσουν στο ΑΣΕΠ τις ελάχιστες θέσεις που απλά θα περισσεύουν για αυτούς; Και αλήθεια, αφού θα έχουν διοριστεί χωρίς κανένα από τα παραπάνω προσόντα, τι ακριβώς θα περιμένουμε να αποφανθεί για αυτούς η διετής δοκιμαστική περίοδος που θα ακολουθήσει; Εκτός αν θα εξαιρούνται και αυτής. Μήπως τελικά ο μη έχων από 3 παιδιά και πάνω εκπαιδευτικός έχει καταντήσει στις μέρες μας λιγότερο προνομιούχος από τους υποτιθέμενα «μη προνομιούχους»;