Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΓΙΣΓΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 13:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γισγάκη Μαρία - Ωρομίσθια εκπαιδευτικός ΠΕ 11 Φ. Αγωγής - Τρεις φορές επιτυχούσα στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - Εφτά χρόνια ωρομίσθια στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία με καθαρή προϋπηρεσία πάνω από δεκαοκτώ (18) μήνες - Χρόνος κτήσης πτυχίου 1992 - Μητέρα 2 παιδιών 11 και 17 χρονών Σχόλια – προτάσεις σχετικά με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών . Η προηγούμενη κυβέρνηση θεσπίζει ως κατώτερο όριο προϋπηρεσίας για την μονιμότητα των εκπαιδευτικών τους 24 μήνες προϋπηρεσίας και τουλάχιστον μια επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Αυτή η απόφαση μας έδωσε ελπίδες διορισμού και αφήσαμε οικογένειες – δουλειές – υποχρεώσεις στην άκρη προκειμένου να συγκεντρώσουμε τους 24 μήνες προϋπηρεσίας. Ενώ περιμέναμε κάτι καλύτερο, όσο αφορά τις προσλήψεις αναπληρωτών – ωρομισθίων και τη μοριοδότηση για τον διορισμό μας, αντί αυτού προωθούνται δυσμενής αλλαγές για όλους εμάς που όλα αυτά τα χρόνια με στερήσεις στηρίξαμε το εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν είναι δυνατόν να υποβαλλόμαστε συνεχώς στην ψυχοφθόρο διαδικασία ενός ΑΣΕΠ, καθώς, μια ενδεχόμενη αποτυχία αναιρεί προηγούμενες επιτυχίες στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Προτείνω να γίνονται οι διορισμοί με τρεις τρόπους : 1ος Με προϋπηρεσία 24 μήνες και μια οποιαδήποτε επιτυχία στον ΑΣΕΠ 2ος Άμεσα με επιτυχία στον ΑΣΕΠ 3ος με 30 μήνες προϋπηρεσίας και χωρίς επιτυχία στον ΑΣΕΠ (για όσους είναι ήδη εγγεγραμμένοι στον ενιαίο πίνακα καθαρής προϋπηρεσίας) Επίσης, να ληφθεί υπόψη ο χρόνος κτήσης πτυχίου Παρακαλώ να λάβετε υπόψη όλα τα παραπάνω και μην αφήσετε ξεκρέμαστη μια ολόκληρη γενιά που από το 1998 ( με την καθιέρωση του πρώτου ΑΣΕΠ) έως και σήμερα προσπαθεί να διορισθεί. Ας υπάρξει επιτέλους ένα σταθερό σύστημα προσλήψεων βάση του οποίου θα κινηθούμε και θα οργανώσουμε το μέλλον μας . Είναι σημαντική η σταθερότητα στην εργασία διότι ετσι θα διοχετεύουμε όλη την ενέργειά μας στον εκπαιδευτικό μας στόχο και κερδισμενοι θα είναι οι μαθητές μας - τα παιδιά μας.