Λαμβάνοντας υπόψη:
Α) Τη σχετική τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας ,παράγραφος 3, όπου «κατοχυρώνεται με σαφήνεια η δυνατότητα μετακίνησης των εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην ΕΑΕ από δομές της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στη γενική και επαγγελματική εκπαίδευση και το αντίστροφο»
Β) Την εφαρμογή της παραπάνω παραγράφου στους νέους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής με την ταυτόχρονη μεταφορά σε αυτούς της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε δομές της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης
Δεν θα έπρεπε να είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ να ισχύει και το αντίστροφο, δηλαδή η μεταφορά της προϋπηρεσίας από τον πίνακα της γενικής στον πίνακα της ειδικής, εφόσον συντρέχουν βέβαια οι λοιπές προϋποθέσεις για την ένταξη σε αυτόν; Και μάλιστα αυτό θα πρέπει να έχει ΑΜΕΣΗ ισχύ εφόσον ήδη έχει εφαρμοστεί στη μία περίπτωση.
Ελπίζω ότι θα αποκατασταθεί το ζήτημα χωρίς να χρειαστούν περαιτέρω κινήσεις για τα αυτονόητα.
Λαμβάνοντας υπόψη: Α) Τη σχετική τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας ,παράγραφος 3, όπου «κατοχυρώνεται με σαφήνεια η δυνατότητα μετακίνησης των εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην ΕΑΕ από δομές της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στη γενική και επαγγελματική εκπαίδευση και το αντίστροφο» Β) Την εφαρμογή της παραπάνω παραγράφου στους νέους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής με την ταυτόχρονη μεταφορά σε αυτούς της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε δομές της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης Δεν θα έπρεπε να είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ να ισχύει και το αντίστροφο, δηλαδή η μεταφορά της προϋπηρεσίας από τον πίνακα της γενικής στον πίνακα της ειδικής, εφόσον συντρέχουν βέβαια οι λοιπές προϋποθέσεις για την ένταξη σε αυτόν; Και μάλιστα αυτό θα πρέπει να έχει ΑΜΕΣΗ ισχύ εφόσον ήδη έχει εφαρμοστεί στη μία περίπτωση. Ελπίζω ότι θα αποκατασταθεί το ζήτημα χωρίς να χρειαστούν περαιτέρω κινήσεις για τα αυτονόητα.