Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΓΙΣΓΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 13:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γισγάκη Μαρία - Ωρομίσθια εκπαιδευτικός ΠΕ 11 Φ. Αγωγής - Τρεις φορές επιτυχούσα στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - Εφτά χρόνια ωρομίσθια στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία. Σχόλιο – παρατήρηση όσο αφορά τα Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης (Τ.Α.Δ.). Είναι απαράδεκτο να προσλαμβάνονται αναπληρωτές στα Τ.Α.Δ. συνάδελφοι με πολύ λίγη προϋπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή μέση εκπαίδευση, ενώ συνάδελφοι που προηγούνται στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών να παραμένουν ωρομίσθιοι. Ένας ωρομίσθιος εκπαιδευτικός πρέπει να εργασθεί οκτώ χρόνια για να συγκεντρώσει 24 μήνες προϋπηρεσίας. Ένας αναπληρωτής στα Τ.Α.Δ. όμως χρειάζεται 3 χρόνια μόνο. Δημιουργείται έτσι ένας φαύλος κύκλος και πολλοί συνάδελφοι γυμναστές που δεν εργάζονται στα Τ.Α.Δ. βρίσκονται διαρκώς στο παρά πέντε για διορισμό. Είναι δίκαιο όμως, όταν για παράδειγμα δίνονται 500 πιστώσεις για αναπληρωτές οι 500 πρώτοι εγγεγραμμένοι στον ενιαίο πίνακα να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές είτε πρόκειται για τα Τ.Α.Δ. είτε για τα ολοήμερα είτε για την πρωινή ζώνη. Ευελπιστώ να ληφθούν υπόψη τα παραπάνω στις προτάσεις αλλαγές για το νέο σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών.