Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Maria M. | 10 Αυγούστου 2016, 12:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής ΠΕ 71 και ΠΕ 61 αντίστοιχα, θα πρέπει να διορίζονται κατά προτεραιότητα στις δομές Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης καθώς για το λόγο αυτό επέλεξαν να σπουδάσουν σε σχολές Ειδικής Αγωγής. Είμαι σίγουρη ότι πολλοί συνάδελφοι Γενικής Αγωγής θα ζητούσαν το ίδιο αν ξαφνικά το Υπουργείο πρότεινε να εισαχθούν οι δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής στον πίνακά τους κατά προτεραιότητα επειδή κατέχουν Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Εκπαίδευση ή πολυετή εμπειρία σε γενικά πλαίσια. Τέλος, να τονίσω ότι οι δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής, στα πλαίσια των σπουδών τους, κάνουν πρακτική τόσο σε Γενικά όσο και σε ειδικά πλαίσια και διδάσκονται μαθήματα που αποτελούν μέρος του Αναλυτικού Προγράμματος της Γενικής Εκπαίδευσης (Μαθηματικά, Φυσική, Διδακτική, Εικαστικά, Μουσική , Περιβαλλοντική Εκπαίδευση κλπ) και παρόλ’ αυτά ποτέ δεν τους δόθηκε η δυνατότητα να εργαστούν σε γενική τάξη, σε αντίθεση με τους συναδέλφους της Γενικής Αγωγής, οι οποίοι ούτε πρακτική έχουν κάνει σε ειδικά πλαίσια ούτε έχουν διδαχθεί κατά προτεραιότητα μαθήματα Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής στα πλαίσια των σπουδών τους και τους δίνεται η δυνατότητα να δουλέψουν σε δομές Ειδικής Αγωγής ακόμα και με μηδαμινή προϋπηρεσία. Πέραν όλων αυτών βέβαια θα πρέπει η πολιτική ηγεσία να θέσει ως προτεραιότητα το συμφέρον των μαθητών με αναπηρία καθώς και των οικογενειών τους. Θεωρώ πως οι μαθητές με αναπηρία καθώς και οι γονείς τους μπορούν να έχουν τις καλύτερες δυνατές παροχές από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 71 και ΠΕ 61 καθώς διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις αλλά και την κατάλληλη διδακτική εμπειρία για να μπορούν να προσφέρουν στον τομέα της Ειδικής αγωγής και Εκπαίδευσης. Το κράτος πρόνοιας, εαν θέλει να λέγεται έτσι, θα πρέπει να θέσει ως προτεραιότητα την παροχή άριστων υπηρεσιών και να αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλο αυτό το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό δυναμικό που διαθέτει για να βελτιστοποιήσει την ποιότητα ζωής των μαθητών με αναπηρίες αλλά και των οικογενειών τους. Ευχαριστώ θερμά για την προσοχή σας.