Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Αμοιραδάκης | 4 Δεκεμβρίου 2009, 13:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
30 χρόνια στην τάξη. Εκατοντάδες χιλιάδες διδακτικές ώρες. Από τα χέρια του πέρασαν χιλιάδες μαθητές που τον επέλεξαν για δάσκαλό τους, έγιναν φοιτητές, σπούδασαν, σήμερα είναι επιστήμονες. Και όμως... Για την "επίσημη" ελληνική πολιτεία, δεν έχει ούτε μια ώρα διδακτικής υπηρεσίας. Όχι γιατί κρίνεται ανεπαρκής ή ανάξιος. Αλλά γιατί επέλεξε να ζει καθορίζοντας με τα δικά του μέσα, με τις δικές του δυνάμεις, την αξία που παράγει η εργασία του. Επέλεξε να μην είναι κρατικός υπάλληλος. Επέλεξε να είναι εκπαιδευτικός φροντιστής. Δεν διεκδικώ τίποτα για τον εαυτό μου. Σας παρακαλώ, λοιπόν, ας μην σπεύσετε να απαξιώσετε την ουσία του μηνύματος με άδικη χρέωση μιας ανύπαρκτης υστερόβουλης ιδιοτέλειας... Είμαι Έλληνας πολίτης και, ως πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος, έχω την τιμή να εκπροσωπώ χιλιάδες νόμιμους επαγγελματίες, υπερήφανους δασκάλους. Και ντρέπομαι για την έλλειψη ευθικρισίας, από την πλευρά των θεσμικών οργάνων της πολιτείας μου. Εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη, σε κάθε καλό δάσκαλο που τούτος ο τόπος διαθέτει.