Ο βασικότερος στόχος του χώρου της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (special education) είναι η συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία στην κοινωνία για να επιτευχθεί αυτό είναι σημαντικό η εκπαίδευση τους να παρέχεται μόνο από καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό το οποίο έχει εκπαιδευτεί στον τομέα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.
To νομοσχέδιο είναι σαφές ότι γίνεται για να εξυπηρετηθούν συμφέροντα των μόνιμων εκπαιδευτικών, συγκεκριμένα όταν βγαίνουν στην διάθεση εκατοντάδες εκπαιδευτικοί , λόγω του νέου συστήματος εκπαίδευσης στο δημοτικό σχολείο, θέλουν να τους τοποθετήσουν σε κενα ειδικής αγωγής τα οποία είναι χιλιάδες, λόγω ότι δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ και όλοι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής είναι αναπληρωτές εδώ και 14 χρόνια, χωρίς όμως να λαμβάνουν υπόψιν ότι ο σημαντικότερος παράγοντας για να επιτευχθεί ένα πρόγραμμα παρέμβασης είναι η σωστή εξειδίκευση και κατάρτιση του εκπαιδευτικού που θα το υλοποιήσει.
Ζητάμε άμεσα την ΑΠΟΣΥΡΣΗ του νομοσχεδίου, το οποίο θίγει την ισότιμη εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παρέχοντας μπακάληδες εκπαιδευτικούς για τη μόρφωση τους.(βλέπε αρ 21 παρ4γ χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά.)
ΣΤΑΘΕΡΟΙ, ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ο βασικότερος στόχος του χώρου της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (special education) είναι η συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία στην κοινωνία για να επιτευχθεί αυτό είναι σημαντικό η εκπαίδευση τους να παρέχεται μόνο από καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό το οποίο έχει εκπαιδευτεί στον τομέα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. To νομοσχέδιο είναι σαφές ότι γίνεται για να εξυπηρετηθούν συμφέροντα των μόνιμων εκπαιδευτικών, συγκεκριμένα όταν βγαίνουν στην διάθεση εκατοντάδες εκπαιδευτικοί , λόγω του νέου συστήματος εκπαίδευσης στο δημοτικό σχολείο, θέλουν να τους τοποθετήσουν σε κενα ειδικής αγωγής τα οποία είναι χιλιάδες, λόγω ότι δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ και όλοι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής είναι αναπληρωτές εδώ και 14 χρόνια, χωρίς όμως να λαμβάνουν υπόψιν ότι ο σημαντικότερος παράγοντας για να επιτευχθεί ένα πρόγραμμα παρέμβασης είναι η σωστή εξειδίκευση και κατάρτιση του εκπαιδευτικού που θα το υλοποιήσει. Ζητάμε άμεσα την ΑΠΟΣΥΡΣΗ του νομοσχεδίου, το οποίο θίγει την ισότιμη εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παρέχοντας μπακάληδες εκπαιδευτικούς για τη μόρφωση τους.(βλέπε αρ 21 παρ4γ χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά.) ΣΤΑΘΕΡΟΙ, ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ