Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κουτσαντώνης Αλέξανδρος | 4 Δεκεμβρίου 2009, 14:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζω εδώ και μέρες τα σχόλια και τις απόψεις πολλών συναδέλφων για τις κρίσεις και την επιλογή στελεχών εκπ/σης. Είναι απορίας άξιο πώς τόσοι πολύ αγνοούν την νομική πραγματικότητα που καθορίζει τα καθήκοντα των διευθυντών σχολείων. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑ . ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ. Ερώτηση πρώτη: Εάν δώσω εξετάσεις, παρακολουθήσω τη σχολή στελεχών, θα γίνω διευθυντής στο βαθμό ή θα έχω μόνο δικαίωμα για να μια τετραετή θητεία; Ερώτηση δεύτερη: Στις κρίσεις «διευθυντών» σχολείων, τι έχει μεγαλύτερη βαρύτητα; η πολύχρονη εμπειρία ενός δοκιμασμένου διευθυντή ή ο τίτλος ενός μεταπτυχιακού ; Πουθενά δεν είδα να εμπλέκονται στην αξιολόγηση οι δομές που υπάρχουν ήδη στο νομικό πλαίσιο της εκπαίδευσης και αφορούν την σχολική κοινότητα (συμβούλιο σχολείου). Οι σχολική κοινότητα δεν έχει λόγο; Ευχαριστώ