• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΧΑΡΗ' | 10 Αυγούστου 2016, 16:58

    Σε μια χώρα της Ευρωπαικής Ένωσης,με ένα υπουργείο που διακηρύσσει εξορθολογισμό της εκπαίδευσης και συγκεκριμένα του πολύπαθου χώρου της ειδικής εκπαίδευσης και ενώ υπάρχουν διαβεβαιώσεις για λειτουργία καινούργιων δομών ειδικής αγωγής, λίγες μέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία, δημοσιεύεται το παρόν νομοσχέδιο. Άραγε γνωρίζει κάποιος από τους συντάκτες του συγκεκριμένου νομοσχεδίου πως είναι να δουλεύει κάποιος σε αυτό τον χώρο; Οι καινούργιες και οι υπάρχουσες δομές θα λειτουργήσουν με βάση τους υπεράριθμους μόνιμους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής και όσων έχουν κάνει σεμινάρια έναντι όσων έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή; Οι απόφοιτοι των τμημάτων Ειδικής Αγωγής, επέλεξαν να κάνουν τη συγκεκριμένη δουλειά, δεν βρέθηκαν τυχαία εκεί. 15 χρόνια προυπηρεσίας πάνω σε όλες τις δομές ΣΜΕΑΕ, 4 χρόνια σπουδές πάνω σε μαθήματα γενικής και ειδικής παιδαγωγικής και πρακτική άσκηση 4 εξαμήνων σε γενικές και ειδικές τάξεις, νομίζω πως δίνουν από μόνα τους την απάντηση για το ποιοι θα έπρεπε να προηγούνται σε δομές ΣΜΕΑΕ. 15 χρόνια ουσιαστικά αναπληρώνουμε τους εαυτούς μας. 15 χρόνια ήμασταν κατάλληλοι να στελεχώνουμε την ειδική αγωγή, ενώ τώρα όχι; Σε ποιον άλλο επαγγελματικό κλάδο δε λαμβάνεται υπόψη το βασικό πτυχίο; Το κράτος ίδρυσε αυτές τις σχολές για να τιμωρήσει τους αποφοίτους τους; Γιατί όλοι να έχουν το δικαίωμα να εργαστούν στην ειδική αγωγή με ανύπαρκτα προσόντα, με διάφορα "παραθυράκια της νομοθεσίας", ενώ οι ειδικοί παιδαγωγοί ΠΕ61 και 71 δεν θεωρούνται κατάλληλοι για να στελεχώσουν δομές γενικής αγωγής; Επιτέλους πότε θα σταματήσουν να μπαίνουν μπροστά τα συμφέροντα; Πότε θα λειτουργήσουμε αξιοκρατικά;