Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γ.Ο. | 4 Δεκεμβρίου 2009, 14:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης ένα θέμα πολύ σημαντικό είναι η γνώσεις των στελεχών στις ΤΠΕ. Δεν διανοούμαι πχ Διευθυντή σχολείου να μην γνωρίζει χρήση ΗΥ το 2010. Φυσικά υπάρχουν οι βεβαιώσεις παρακολούθησης και πιστοποίησης για τις βασικές δεξιότητες στη χρήση ΗΥ που έχουν λάβει αρκετοί εκπαιδευτικοί τα τελευταία χρόνια αλλά νομίζω ότι δεν είναι κριτήριο η κατοχή τέτοιας βεβαίωσης για τις πραγματικές γνώσεις, δεδομένου ότι ο τρόπος εξέτασης δεν ήταν απόλυτα αντικειμενικός.Δηλαδή υπάρχουν άτομα με αντίστοιχες βεβαιώσεις και ελάχιστες έως μηδενικές γνώσεις στις ΤΠΕ. Δεν γνωρίζω με ποιο τρόπο μπορεί να γίνει πραγματική αξιολόγηση των υποψήφιων στελεχών στη χρήση των ΤΠΕ αλλά θεωρώντας ότι θα πρέπει να είναι ένα από τα βασικότερα κριτήρια κατά την αξιολόγηση τους ίσως θα έπρεπε να γίνεται μία μορφή πρακτικής εξέτασης αποκλειστικά στις ΤΠΕ, όπως υπήρχε η γραπτή εξέταση στις τελευταίες κρίσεις. Επίσης θεωρώ ότι για να φτάσουμε στο σημείο και στην Ελλάδα να λέμε ότι η παιδεία είναι θέμα μίας ενιαίας πολιτικής, ανεξαρτήτως κόμματος που κυβερνάει, είναι οι αξιολογήσεις να γίνονται με τέτοιο τρόπο ... αντικειμενικό (λέξη άγνωστη μέχρι σήμερα !!) που με την αλλαγή κυβέρνησης να μην αλλάζουν (το ΥΠΕΠΘ διακόπτοντας την θητεία τους) συγχρόνως και όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης (Διευθυντές Διεύθυνσης, Προϊστάμενοι Γραφείων, Διευθυντές σχολείων κτλ).