• Σχόλιο του χρήστη 'Νεκτάριος' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 14:12

    Συμφωνώ ότι υπάρχει μια στρέβλωση με τους δυο παράλληλους τρόπους πρόσληψης εκπαιδευτικών. Είναι όμως μια στρέβλωση που το ίδιο το υπουργείο δημιούργησε, κάνοντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς όλα τα προηγούμενα χρόνια να σπαταλήσουν χρόνο και χρήμα, προσδοκώντας κάποια στιγμή να διοριστούν. Αντί αυτή την ταλαιπωρημένη κατηγορία εκπαιδευτικών να την επιβραβεύσουμε, την αδικούμε! Το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που θα μπορούσε να γίνει: μεγάλο χρόνο προσαρμογής από το ένα σύστημα στο άλλο. Ναι στις προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ με την παρακάτω όμως προυπόθεση: ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ καθορισμός υλής και για την διδακτική - παιδαγωγικά και για το γνωστικό αντικείμενο από συγκεκριμένα εγχειρίδια που θα προτείνει το υπουργείο για κάθε κλάδο, ούτως ώστε ΟΛΟΙ να ξεκινούν από κοινή αφετηρία. Συμβαίνει το τραγελαφικό να δίνονται ΑΟΡΙΣΤΑ επικεφαλίδες ολόκληρων γνωστικών αντικειμένων για ύλη, όπως π.χ. "τεχνολογία πολυμέσων" στον κλάδο της πληροφορικής! Έχετε όμως υπ' όψιν σας πως στο γραπτό διαγωνισμό δίνεται έμμεσα προβάδισμα στους υποψήφιους οι οποίοι ΔΕΝ έχουν οικογενειακές και επαγγελματικές υποχρεώσεις. Δεν θα πρέπει να υπάρξει και μια μέριμνα γι' αυτήν την κατηγορία υποψηφίων; Με την ελπίδα να πάρετε τις σωστές και δίκαιες αποφάσεις...