Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη diana | 4 Δεκεμβρίου 2009, 14:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Υπουργέ Είμαι καθηγήτρια Γερμανικών ωρομίσθια παντρεμένη με 2 τέκνα και αυτό το διάστημα κυοφορώ το τρίτο μου τέκνο.Έχω δώσει εξετάσεις σε όλους τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ από τους οποίους στους τρείς με επιτυχία.Όταν το έτος 2000 είχα γράψει αρκετά υψηλή βαθμολογία (συνολικά 79 μόρια ) δεν διορίστηκα λόγω ελαχίστων προκυρηγμένων θέσεων. Δουλεύω επί 7 χρόνια ωρομίσθια στον Νομό μου και σε όμορους Νομούς και έχω συγκεντρώσει αρκετά μόρια πραγματικής προϋπηρεσίας ώστε κοντεύω να διοριστώ με το ισχύον σύστημα σε 2 χρόνια. Με το νέο σύστημα προσλήψεων που επαγγέλεσθαι όλοι εμείς οι παλαιότεροι οι οποίοι και γράψαμε καλά στον ΑΣΕΠ και μοχθήσαμε να αποκτείσουμε αυτή την προυπηρεσία, τρέχοντας από σχολείο σε σχολείο και συγκεντώνοντας ώρα την ώρα ,εις βάρος της οικογένειάς μας ,οδηγούμαστε στην καταστροφή. Γιατί θα πρέπει ένας νεότερος να διοριστεί γράφοντας καλύτερα στον ΑΣΕΠ σήμερα και η δική μας επιτυχία στον ΑΣΕΠ χθές να πεταχτεί στο καλάθι των αχρήστων; Γιατί η προυπηρεσία μας να υποβιβαστεί με το νέο σύστημα; Γιατί θα πρέπει να δίνουμε συνεχώς εξετάσεις για να αποδείξουμε ότι είμαστε άξιοι εκπαιδευτικοί; Έως πότε θα αντέχουμε όλες αυτές τις δοκιμασίες; Οι νεότεροι έχουν τη δυνατότητα να διοριστούν με την ποσόστοση του 60%,εμείς να μην έχουμε την δυνατότητα να διοριστούμε με το 40%; Έως πότε η πατρίδα μας θα πνίγει τα παιδιά της, αφού δεν ευνοεί τους τρίτεκνους και του πολύτεκνους να προσφέρουν κι αυτοί στην οικογένειά τους και στην κοινωνία ολόκληρη; Πρέπει κα Υπουργέ να δείτε το θέμα πολύ προσεχτικά με δικαιοσύνη,σύνεση και χωρίς παροπίδες.Η εμπειρία τόσων ετών όλων των κυβερνήσεων κατέληξε στην ποσόστωση ώστε να βοηθηθούν όλοι. Εξάλλου ο κάθε μαθητής έχει ανάγκη και τον εκπαιδευτικό που είναι έμπειρος ,αγωνιστής και πολλές φορές με οικογένεια ,γιατί μπορεί επάξια να τον διαπαιδαγωγήσει και να τον διδάξει.