Για να γίνει κανείς ειδικός παιδαγωγός θα πρέπει πρώτα να γίνει παιδαγωγός. Η ελληνική πρωτοτυπία της άμεσης εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή είναι μια στρεβλότητα που δεν μπορεί να διαιωνίζεται οπότε ορθά το Υπουργείο επαναφέρει το δικαίωμα των εκπαιδευτικών με διδασκαλείο ή μεταπτυχιακές σπουδές να δουλεύουν με μαθητές με αναπηρία και/ή εεα. Εντέλει όσοι πιστεύουν στη δημιουργία "ενός σχολείου για όλους" δεν μπορούν να ζητούν "ειδικούς για λίγους" γιατί αυτοί οι λίγοι και ξεχωριστοί θέλουμε να μεγαλώνουν και να μαθαίνουν μες στην συνηθισμένη τάξη και στην συνηθισμένη σχολική αυλή.
Για να γίνει κανείς ειδικός παιδαγωγός θα πρέπει πρώτα να γίνει παιδαγωγός. Η ελληνική πρωτοτυπία της άμεσης εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή είναι μια στρεβλότητα που δεν μπορεί να διαιωνίζεται οπότε ορθά το Υπουργείο επαναφέρει το δικαίωμα των εκπαιδευτικών με διδασκαλείο ή μεταπτυχιακές σπουδές να δουλεύουν με μαθητές με αναπηρία και/ή εεα. Εντέλει όσοι πιστεύουν στη δημιουργία "ενός σχολείου για όλους" δεν μπορούν να ζητούν "ειδικούς για λίγους" γιατί αυτοί οι λίγοι και ξεχωριστοί θέλουμε να μεγαλώνουν και να μαθαίνουν μες στην συνηθισμένη τάξη και στην συνηθισμένη σχολική αυλή.