Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη k.k. | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διορίστηκα με ΑΣΕΠ αφού είχα δουλέψει 15 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα στο αντικέιμενο που σπούδασα. Εχω δε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα με Άριστα το οποίο απέκτησα πριν διοριστώ, επομένως δεν έχω επιβαρύνει το ελληνικό δημόσιο για την μόρφωση μου. Διορίστηκα μακρυά από τον τόπο καταγωγής και μόνιμης κατοικίας μου και από την πρώτη μέρα περίσσευα. Υπηρέτησα σε αυτή τη θέση 4 χρόνια. Τώρα, που όπως καταλαβαίνετε είμαι και κάποιας ηλικίας, έχω ένα σοβαρό οικογενεικό πρόβλημα υγείας και πρέπει εκ των πραγμάτων να βρίσκομαι στον τόπο καταγωγής μου. Αυτό το πολύ ανθρώπινο πρόβλημα πρέπει να λύνεται με μέσον Κα Υπουργέ; Είναι αξιοπρεπές ένας άνθρωπος που έχει αποδεδειγμένα ένα πραγματικό πρόβλημα και είναι και κάποιας ηλικίας να τρέχει από δω κι από κει με αποτέλεσμα την υποβάθμιση της ζωής του και να μην μπορεί να έρθει με κανονικό και όχι πλάγιο τρόπο να εργαστεί στον τόπο που επιθυμεί; Είμαστε διπλωματούχοι επιστήμονες, όχι φαντάροι. Πρέπει να υπάρξει ένα δίκαιο και ανθρώπινο σύστημα αποσπάσεων λόγω οικογενειακών και προσωπικών λόγων, καθώς και μεταθέσεων. Αφήστε που το οικονομικό ζήτημα ενός ενήλικα που διορίζεται μακρυά από την μόνιμη κατοικία του και είναι υποχρεωμένος να συντηρεί δυο σπίτια δεν το θίγετε. Από τα 1200 ευρώ θα πληρώνουμε δυο νοίκια, δυο ΔΕΗ κ.λ.π; Όλο αυτό το σύστημα είναι αρρωστημένο και μας εξευτελίζει. Στο κάτω κάτω εκεί που θέλουν να πάνε οι πολλοί π.χ. μεγάλα αστικά κέντρα, εκεί είναι και τα πιο πολλά παιδιά. Τον υδροκεφαλισμό της Ελλάδας, την ανύπαρκτη πολιτική αποκέντρωσης, θα την πληρώνουμε εμείς; Η υποβάθμιση της παιδείας ξεκινά απο τη συστηματική και ολομέτωπη απαξίωση των λειτουργών της.