Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΖΑΦΕΙΡΑΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 14:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Διοίκηση σε επίπεδο Νομού. Επανεξέταση του θεσμού των Γραφείων. Περισσότερες Δ/νσεις σε ορισμένους Νομούς ( πχ Αθήνα, Θεσσαλονίκη )και περισσότερα ΠΥΣΔΕ για αποσυμφόρηση εργασίας και καλύτερη διαχείρηση του προσωπικού. 2. Κατάργηση Γραφείων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. 3. Οι τοποθετήσεις των Στελεχών Εκπαίδευσης να γίνονται με αξιοκρατικά και διαφανή κριτήρια. Ο γραπτός διαγωνισμός να διατηρηθεί, τουλάχιστον έως να υπάρξει φάκελλος των εκπαιδευτικών μέσω αξιολόγησης. Στη μοριοδότηση των Προϊσταμένων Εκπαίδευσης να υπάρχουν περισσότερα μόρια για όσους έχουν σπουδές στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης και για τους Σχολικούς Συμβούλους αντίστοιχα περισσότερα μόρια στα Παιδαγωγικά και στη Διδακτική.Οι σπουδές στη Διοίκηση Εκπαίδευσης θεωρούνται απαραίτητες και μάλιστα μπορεί να επιμορφωθεί μεγάλος αριθμός υποψηφίων Στελεχών στο ΕΑΠ ( Θ.Ε. Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης). Η συνέντευξη, αν διατηρηθεί να γίνεται από ανεξάρτητη αρχή( πχ.ΑΣΕΠ ) και από ειδικούς επιστήμονες και να αφορά τη συγκρότηση της προσωπικότητας του υποψηφίου.