Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Βασιλική | 4 Δεκεμβρίου 2009, 14:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, Θεωρώ αρκετά άδικη την κατάργηση των πινάκων από τη στιγμή που υπάρχουν παιδιά που έχουν δώσει ξανά και ξανά με επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και έχουν καταφέρει με πολύ κόπο να μαζέψουν μόρια που θα τους οδηγούσαν στην ωρομισθία και την αναπλήρωση. Με τον τρόπο αυτό ακυρώνεται όλη η προσπάθειά τους... Πόσες φορές επιτέλους πρέπει να είναι κάποιος επιτυχών στο ΑΣΕΠ;; Από την άλλη η εμπειρία αυτών που δεν έχουν κάποια επιτυχία στο διαγωνισμό, παρολ' αυτά έχουν γυρίσει πόλεις και χωριά θα πάει στα αζήτητα; Μας συνηθίσατε σ΄έναν τρόπο πρόσληψης στην ΠΔΣ, στη Σιβιτανίδειο κλπ μη αξιοκρατικό και αναρωτιέμαι μήπως θα έπρεπε κι εσείς να αναλογιστείτε το μερίδιο ευθύνης σας. Όσον αφορά την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, θεωρείτε πως κάποιος με επιτυχία στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών είναι περισσότερο κατάλληλος να προσληφθεί από κάποιον με μεταπτυχιακό τίτλο, με εμπειρία στον τομέα αυτό ή ακόμα και με σεμινάριο εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή;; Καταργώντας τους πίνακες ακυρώνετε τις προσπάθειες μας.