Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γρηγόρης | 11 Αυγούστου 2016, 14:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτή τη στιγμή μιλάτε για την άρση της μεγάλης αδικίας και παραβλέπετε την αδικία που πρόκειται να συμβεί. Εδώ και χρόνια ΠΑΛΕΨΑΜΕ, όλοι μαζί, για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και τώρα τα παραβλέπουμε για μια θέση εργασιας; Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61/71 του Παν. Θεσσαλίας είναι αρτιότατα παιδαγωγικά καρτατισμένοι τόσο στην ειδική αλλά και την γενική αγωγή, ακλουθώντας ΕΠΙΠΛΕΟΝ μαθήματα της ειδικής αγωγής (παράλληλα με αυτά της γενικής παιδαγωγικής και χωρίς να τα αντικαθιστούν), έχοντας 2 έτη πρακτικής (σε γενικό και ειδικό σχολείο), αλλά χωρίς το δικαίωμα να συμμετέχουν στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής, χωρίς μόρια συμμετοχής στον ΑΣΕΠ, χωρίς καμία προοπτική μονιμότητας. Μετά από αυτό το νομοσχέδιο μειώνονται και οι προοπτικές εργασίας που έχουμε. Αυτό δεν είναι αδικία; Είναι ένα μεταπτυχιακό εξ' αποστάσεως (με διάρκεια φοίτησης 3 εξάμηνα κατά μέσο όρο) πιο ισχυρό από τον πιο βεβαρυμμένο τεταρτοετή οδηγό σπουδών παιδαγωγικού τμήματος; Ποιος είναι ο αδικημένος;