Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 14:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης δεν πρέπει να αρκούν μόνον τα αντικειμενικά κριτήρια αλλά και η όλη προσωπικότητα και η προσφορά του εκπαιδευτικού τόσο μέσα στην εκπαίδευση όσο και στην κοινωνία.Διότι δεν μπορεί ένας με συσσώρευση μόνον πτυχίων να είναι στέλεχος, διότι σημαίνει ότι γνωρίζει ελάχιστα την τάξη και τους μαθητές,γνωρίζει ελάχιστα την ιδιαιτερότητα της νεανικής ηλικίας.Και συμβαίνει σήμερα το εξής παράξενο.Εκπαιδευτικοί με πολλά πτυχία που τα αποκτούν πολλές φορές εις βάρος της δουλειάς τους και έργο στο σχολείο μηδέν.Εχω γνωρίσει δασκάλους που το απόγευμα και τις διακοπές ασχολουνται με τη λύση των προβλημάτων των μαθητών τους και βγα΄ζουν ξεφτέρια.Αυτοί οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν χρόνο να αφιερώσουν σε σπουδές και δίνουν τον εαυτό τους στην εκπαίδευση.Αυτοί λοιπόν πρέπει μετά από αξιολόγηση να μετέχουν και στις επιλογές των στελεχών εκπαίδευσης στην οποία να προσμετράται και η επαγγελματική συνείδηση και όχι μόνον τα ....πτυχία.