Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιάντσιος Ιωάννης | 4 Δεκεμβρίου 2009, 14:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ Θα πρέπει να σταθείτε σε ένα σοβαρό πρόβλημα ,που αφορά τους διορισμούς πολυτέκνων στη Β/θμια εκπ/ση, το οποίο έχει δημιοιυργήσει πολλές παρενέργειες στο χώρο της εκπ/σης. Ειδικά το πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στους διορισμούς ειδικοτήτων των μη καθηγητικών σχολών(μηχανικοί,οικονομολόγοι,γεωπόνοι,κτλ), που για να διοριστεί κάποιος απαιτούνται,προς το παρόν,εκτός του πτυχίου της κύριας σχολής και μια σειρά προϋποθέσων(πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ, διδακτική προϋπηρεσία,ΑΣΕΠ).Εκτός αυτού διορίζονται σε όποια περιοχή και σχολείο επιθυμούν. Δεν υποστηρίζω οτι δεν πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα απο την πολιτεία για τους πολύτεκνους, αλλά να μη γίνεται αυτή η άνιση μεταχείριση σε βάρος συναδέλφων οι οποίοι για να διοριστούν πρέπει να έχουν τα ανωτέρω προσόντα. Γιατί τάχα να διορίζονται οι πολύτεκνοι, ειδικά των ανωτέρω ειδικοτήτων, χωρίς τα επιπλέον προσόντα μόνο στην εκπ/ση και όχι και σε άλλες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα; Δεν αναβαθμίζεται έτσι η εκπ/ση. Σας ευχαριστώ Γιάντσιος Ιωάννης