Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 11 Αυγούστου 2016, 16:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι διευθυντής τα τελευταία εννιά χρόνια σε πολυθέσιο δημοτικό σχολείο ΕΑΕΠ (έως πρόσφατα). Όλα αυτά τα χρόνια συνεργάστηκα με εκπαιδευτικούς και της ειδικής και της γενικής αγωγής που δούλεψαν στο τμήματα ένταξης και στην παράλληλη στήριξη. Επειδή λόγω της θέσης μου έχω άποψη για το έργο που πρόσφεραν και οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής και οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων στην ειδική αγωγή, κάνω την εξής πρόταση: Να αποσύρει το Υπουργείο Παιδείας το σχέδιο νόμου και να κάνει μια αξιολόγηση για την για την προσφορά του κάθε ενός. Να ερωτηθούν και οι διευθυντές των σχολείων αλλά κυρίως να έχουν λόγο οι γονείς των μαθητών με ειδικές ανάγκες. Τα ανώνυμα ερωτηματολόγια μπορούν να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Φοβάμαι ότι οι αλλαγές που επιχειρούνται να γίνουν βιαστικά μέσα στο καλοκαίρι, κάτω από πιέσεις, δεν παίρνουν και πολύ υπόψη τα συμφέροντα των μαθητών.