Υπάρχουν δυο τμήματα εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από τα οποία αποφοιτούν άτομα που έχουν ολοκληρώσει τέσσερα έτη σπουδών με μαθήματα βασισμένα στην ειδική εκπαίδευση και με ανάλογη θεωρητική και πρακτική εμπειρία, οι περισσότεροι εκ των οποίων πλέον έχουν και πολυετή επαγγελματική εμπειρία. Οι σπουδές αυτές δεν μπορούν να εξισωθούν με ένα ή δυο έτη μεταπτυχιακών προγραμμάτων με μικρό ποσοστό μαθημάτων πάνω στην ειδική εκπαίδευση. Επιπλέον, δεν είναι ορθό να εργάζονται στην ειδική εκπαίδευση άτομα χωρίς θεωρητικό υπόβαθρο και πρακτική εμπειρία. Η διδασκαλία σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χρειάζεται ειδικό χειρισμό και ανάλογη εξειδίκευση στην εξατομίκευση και διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος. Οι ανάγκες των παιδιών διαφοροποιούνται ανάλογα με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, η αντιμετώπιση των οποίων δεν καλύπτονται με λίγα μαθήματα ή κάποιες ώρες θεωρητικών μαθημάτων.
Υπάρχουν δυο τμήματα εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από τα οποία αποφοιτούν άτομα που έχουν ολοκληρώσει τέσσερα έτη σπουδών με μαθήματα βασισμένα στην ειδική εκπαίδευση και με ανάλογη θεωρητική και πρακτική εμπειρία, οι περισσότεροι εκ των οποίων πλέον έχουν και πολυετή επαγγελματική εμπειρία. Οι σπουδές αυτές δεν μπορούν να εξισωθούν με ένα ή δυο έτη μεταπτυχιακών προγραμμάτων με μικρό ποσοστό μαθημάτων πάνω στην ειδική εκπαίδευση. Επιπλέον, δεν είναι ορθό να εργάζονται στην ειδική εκπαίδευση άτομα χωρίς θεωρητικό υπόβαθρο και πρακτική εμπειρία. Η διδασκαλία σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χρειάζεται ειδικό χειρισμό και ανάλογη εξειδίκευση στην εξατομίκευση και διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος. Οι ανάγκες των παιδιών διαφοροποιούνται ανάλογα με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, η αντιμετώπιση των οποίων δεν καλύπτονται με λίγα μαθήματα ή κάποιες ώρες θεωρητικών μαθημάτων.