Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Christi | 11 Αυγούστου 2016, 18:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να ορίζεται με σαφήνεια ότι οι δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης θα στελεχώνονται αποκλειστικά και μόνο από καταρτισμένους εκπαιδευτικούς με τεκμηριωμένη βάσει τίτλων σπουδών ειδική επιστημονική γνώση ( πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά). Να εξαντλούνται πρώτα οι πίνακες εκπαιδευτικών ΕΑΕ και στη συνέχεια εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενά, να συμπληρώνονται με εκπαιδευτικούς της γενικής εκπαίδευσης. Να παραμείνει σε ισχύ ένας πίνακας ανά ειδικότητα με την σήμανση ειδικότητα .50 από τον οποίο να προσλαμβάνονται καθηγητές ΕΑΕ Δευτεροβάθμιας και ο οποίος θα καταρτίζεται από καθηγητές που πληρούν τα κριτήρια του ισχύοντος καθεστώτος. Να παραμείνουν σε ισχύ τα σεμινάρια 400 ωρών έως το 2010 Να μην υπάρξει καμία μεταβολή στο πρόγραμμα σπουδών των σχολικών δομών ΕΑΕ. Προτείνουμε ο ελάχιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα σε όλες τις δομές ΕΑΕ να είναι τρεις (3) και ο μέγιστος οχτώ (8) προκειμένου να εξασφαλίζεται η εφαρμογή των διδακτικών προγραμμάτων έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες κάθε μαθητή, και να διασφαλίζονται οι συνθήκες σωματικής ασφάλειας των μαθητών.