Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΡΑΝΙΑ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 14:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Διαμαντοπούλου, δεν έχετε διευκρινίσει τι θα κάνετε με τους εκπαιδευτικούς που έχουν 1,2 ή και 3 επιτυχίες στον ΑΣΕΠ.Θα χάσουν τα μόρια τους από το διαγωνισμό και την προυπηρεσία που έχουν αποκτήσει από αυτή τους την επιτυχία;Γνωρίζετε βέβαια ότι σε κλάδους όπως οι φιλόλογοι,οι μαθηματικοί και οι φυσικοί είναι δύσκολο ακόμη και το να είσαι επιτυχών 1,2 ή και 3 φορές.Θα ξαναρχίσουν από την αρχή;Τόσος κόπος θα πάει χαμένος;Συμφωνώ ότι σε κάθε διορισμό προυπόθεση πρέπει να είναι έστω και η μία επιτυχία στον διαγωνισμό.Και αυτό γιατί άτομα από τον ΟΑΕΔ,Σιβιτανίδειο,ΣΔΕ,Εκκλησιαστικά,ΠΔΣ χωρίς ΑΣΕΠ διορίζονται και έχουν φέρει τα πάνω κάτω στους πίνακες μας.Σε κάμία περίπτωση δεν θα πρέπει να καταργήσετε το 24μηνο με προυπόθεση τον ΑΣΕΠ γιατί τότε θα είναι σαν να εναντιώνεστε σε εμάς που και επιτυχίες στον ΑΣΕΠ έχουμε και προυπηρεσία από αυτή μας την επιτυχία. Μία αδιόριστη αν και επιτυχούσα δύο φόρές στον ΑΣΕΠ φιλόλογος.