Είναι παράλογο και εντελώς ανεύθυνο να τοποθετούνται μόνιμοι εκπαιδευτικοί χωρίς τυπικά προσόντα σε θεσεις Ειδικής Αγωγής. Υποτίθεται το κράτος ειναι ευαισθητοποιημένο ως προς τα παιδιά αυτά και θέλει να τους παρέχει ίσες ευκαιριες. Από τη στιγμή που υπάρχουν επιστήμονες πλήρως καταρτισμένοι στον τομέα αυτό με μεταπτυχιακούς τίτλους στην ειδική εκπαίδευση, που αφιερωσαν χρόνο στην εξειδικευμένη διδασκαλία και τις τόσο διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών,δεν κατανοώ πως ξαφνικά οι μόνιμοι (που δεν εχουν εξειδικευση) έχουν προβάδισμα εναντι τους και ειναι καταλληλότεροι να διαχειριστούν τέτοιες ειδικές καταστάσεις. Πάνω που πηγε να γίνει ενα θετικό βημα για τα παιδιά αυτά που για χρόνια ηταν στο περιθώριο, αυτό φάνηκε ότι ειναι επιφανειακό γιατί αυτές οι προτάσεις δεν γίνονται για ακομη μια φορα με γνωμονα τις αναγκες των παιδιών.Δυστυχως.
Είναι παράλογο και εντελώς ανεύθυνο να τοποθετούνται μόνιμοι εκπαιδευτικοί χωρίς τυπικά προσόντα σε θεσεις Ειδικής Αγωγής. Υποτίθεται το κράτος ειναι ευαισθητοποιημένο ως προς τα παιδιά αυτά και θέλει να τους παρέχει ίσες ευκαιριες. Από τη στιγμή που υπάρχουν επιστήμονες πλήρως καταρτισμένοι στον τομέα αυτό με μεταπτυχιακούς τίτλους στην ειδική εκπαίδευση, που αφιερωσαν χρόνο στην εξειδικευμένη διδασκαλία και τις τόσο διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών,δεν κατανοώ πως ξαφνικά οι μόνιμοι (που δεν εχουν εξειδικευση) έχουν προβάδισμα εναντι τους και ειναι καταλληλότεροι να διαχειριστούν τέτοιες ειδικές καταστάσεις. Πάνω που πηγε να γίνει ενα θετικό βημα για τα παιδιά αυτά που για χρόνια ηταν στο περιθώριο, αυτό φάνηκε ότι ειναι επιφανειακό γιατί αυτές οι προτάσεις δεν γίνονται για ακομη μια φορα με γνωμονα τις αναγκες των παιδιών.Δυστυχως.