Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 11 Αυγούστου 2016, 20:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπάρχουν τμήματα ειδικής αγωγής που προετοιμαζουν πλήρως τους φοιτητές τους για να εργαστούν στον χώρο της εκπαίδευσης , και συγκεκριμένα σε αυτόν της ειδικής αγωγής. Με ποιον τρόπο κάποιος με μεταπτυχιακό η ενα σεμινάριο ενός χρονου θεωρείται ικανός να δουλέψει στην ειδική αγωγή ; Ειναι βεβαιο πως οι απόφοιτοι του παιδαγωγικόυ , οι ίδιοι αλλά και οι μαθητές τους, μονο ωφελη θα εχουν ,αν οι πρώτοι διαθέτουν γνώσεις σχετικά με τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικες ανάγκες , εφόσον οι μαθητές αυτοι φοιτουν και στις γενικές τάξεις . Αλλά θεωρώ απαράδεκτο , εφόσον υπάρχουν σχολές ειδικής αγωγής να μονιμοποιουνται στην ειδική αγωγή ατομα που δεν είναι απόφοιτοι της σχολής αυτής. Νομίζω πως είναι καιρός να σταματήσει η ειδική αγωγή να αποτελεί διέξοδο για την επαγγελματικη αποκατάσταση ατόμων που δεν έχουν επιλέξει το επάγγελμα αυτό ! Δεν μπορεί να υπάρξει μέτρο σύγκρισης μεταξύ μιας τετραετους φοιτησης που περιλαμβανει πρακτικη, και ενός μεταπτυχιακου.