Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Στυλιανουδάκη | 11 Αυγούστου 2016, 22:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στήριξη και άμεση ψήφιση της τροπολογίας για την Ειδική Αγωγή. Επιτέλους το Υπουργείο αναγνωρίζει και επαναφέρει τους Παιδαγωγούς με εξειδίκευση (Διδακτορικά –Μεταπτυχιακά) και πολύτιμη – πολύχρονη εμπειρία στην θέση που αξιοκρατικά-ακαδημαϊκά τους ανήκει. Προσοχή όμως κανένας μόνιμος εκπαιδευτικός χωρίς την απαραίτητη εξειδίκευση στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής. Πρέπει να αποσυρθεί το εδάφιο εε) της παρ. 4 του άρθ. 21 που αναφέρεται στην τοποθέτηση σε ΣΜΕΑΕ με απόσπαση εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας η οποία διέπεται από διαφορετική φιλοσοφία. Όπως να αποσυρθεί και το εδάφιο γ) της παρ. 4 του άρθ. 21 όπου αναφέρει ότι -Αν εξακολουθεί να συντρέχει αδυναμία πλήρωσης των κενών διατίθενται εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί συμμετέχουν υποχρεωτικά κατά προτεραιότητα σε προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης που υλοποιούνται από τους αρμόδιους φορείς για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών». Επιτέλους το Υπουργείο θα πρέπει να προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή όπου θα παρέχεται έργο από εξειδικευμένους παιδαγωγούς με συνέπεια, σταθερότητα και σύμφωνα με τις αρχές της συμπερίληψης. Μαρία Στυλιανουδάκη -Εργοθεραπεύτρια Υποδιευθύντρια του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Χανίων