• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 11 Αυγούστου 2016, 22:28

    Είναι αδιανόητο να εξισώνεται μια 4ετής πανεπιστημιακή φοίτηση στην Ειδική Αγωγή (Βόλος-ΠΑΜΑΚ) με ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο ή ένα σεμινάριο κάοιων ωρών. Ακόμα πιο προκλητικό, να αντικαθίσταται σε στελέχωση εργατικού δυναμικού, από συναδέλφους που ουδεμία ειδίκευση ή γνώση έχουν πάνω στον κλάδο της ειδικής Αγωγής, όπως αρκετοί μόνιμοι πε70. Για ποια αποκατάσταση αδικίας μιλάμε; Γνωρίζουν πολλοί οτι δεν υπάρχει ούτε ένας εκπαιδευτικός πε71 που να είναι μόνιμα διορισμένος; Γνωρίζουν αρκετοί, ότι οι εκπαιδευτικοί πε71 δεν σπούδασαν ούτε εργάζονται αναπληρωτές σε έναν κλάδο παραιατρικής φύσεως, όπως αρκετοί συνάδελφοι υποστηρίζουν, αλλά σε έναν βασικό εκπαιδευτικό θεσμό, που τον εκπροσωπούν καθαρά δυο σχολές στην Ελλάδα; Αλήθεια, γνωρίζουν αρκετοί ότι με την εν λόγω τροπολογία αλλοιώνεται η αναμενόμενη ποιότητα εκπαίδευσης και υποστήριξης των μαθητών με αναπηρία; Ρώτησε κανείς τους γονείς των μαθητών με αναπηρία τι γνώμη θα είχαν για την εν λόγω τροπολογία; Μπορεί ο δάσκαλος γαλλικών να διδάξει κατ'ανάγκη αγγλικά στο σχολείο; Ο γυμναστής διδάσκει μουσική;Είναι δυνατόν να καλούμε να διδάξουν σε πόστα άνθρωποι που δεν πληρούν τα απαραίτητα προσόντα για τις θέσεις αυτές; Ποια είναι η αποκατάσταση της αδικίας; Ότι αρκετοί αναπληρωτές πε71 του χρόνου θα βγουν στην πλήρη ανεργία, την ώρα που υπάρχει βασική ανάγκη μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών πε71 στην Ειδική Αγωγή; Προφανώς και χωρίς δεύτερη σκέψη, αν ακόμα υπάρχει κοινή λογική στις μέρες μας, αυτή η τροπολογία πρέπει αν αποσυρθεί απο χτες. Διότι απαξιώνει την ειδική αγωγής, υπολογίζει τους μαθητές μα αναπηρία ως αντικείμενα και όχι ως ανθρώπους με προσωπικότητα, ενώ αμβλύνει το φάσμα των αδικιών και των ανισοτήτων στα ήδη απαξιωμένα επαγγελματικά δικαιώματα των πε71 και της Ειδικής Αγωγής!