Να αποσυρθεί άμεσα η πρόταση για τοποθέτηση μονίμων εκπαιδευτικών σε σχολεία εα χωρίς προσόντα. Είναι η μονιμότητα ακαδημαϊκό προσόν;;;Είναι η ενισχυτική διδασκαλία εμπειρία στην ειδική αγωγή;;;Την προηγούμενη χρονιά αναστατώσατε τους εκπαιδευτικούς περί δήθεν αγορασμένα μεταπτυχιακά απο το Εξωτερικό (άσχετα αν απο τη περιβόητη λίστα κόψατε και ελληνικά πανεπιστήμια..) και αποφασίσατε την εκκαθάριση στο χώρο της ΕΑ. Πως πραγματώνεται η εκκαθάριση; Πετώντας εκπαιδευτικούς με μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην ανεργία και τοποθετώντας μόνιμους, οι οποίοι βρέθηκαν χωρίς ωράριο; Αντιμετωπίστε τον χώρο αυτό με τη σοβαρότητα που αρμόζει σε ένα κράτος που θέλει να λέγεται κράτος δικαίου και ισονομίας. Οι μαθητές με εα δεν είναι κατώτεροι άλλα ίσοι ως προς την παρεχόμενη κρατική εκπαίδευση.
Να αποσυρθεί άμεσα η πρόταση για τοποθέτηση μονίμων εκπαιδευτικών σε σχολεία εα χωρίς προσόντα. Είναι η μονιμότητα ακαδημαϊκό προσόν;;;Είναι η ενισχυτική διδασκαλία εμπειρία στην ειδική αγωγή;;;Την προηγούμενη χρονιά αναστατώσατε τους εκπαιδευτικούς περί δήθεν αγορασμένα μεταπτυχιακά απο το Εξωτερικό (άσχετα αν απο τη περιβόητη λίστα κόψατε και ελληνικά πανεπιστήμια..) και αποφασίσατε την εκκαθάριση στο χώρο της ΕΑ. Πως πραγματώνεται η εκκαθάριση; Πετώντας εκπαιδευτικούς με μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην ανεργία και τοποθετώντας μόνιμους, οι οποίοι βρέθηκαν χωρίς ωράριο; Αντιμετωπίστε τον χώρο αυτό με τη σοβαρότητα που αρμόζει σε ένα κράτος που θέλει να λέγεται κράτος δικαίου και ισονομίας. Οι μαθητές με εα δεν είναι κατώτεροι άλλα ίσοι ως προς την παρεχόμενη κρατική εκπαίδευση.