Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ | 4 Δεκεμβρίου 2009, 15:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
• Όχι άλλες αδικίες σε βάρος εκπαιδευτικών που υπηρετούν, με εξέχουσα αξιοπρέπεια την εκπαίδευση, τόσα χρόνια, σε όλη την χώρα • Όχι στην κατάργηση του 40% των προσλήψεων από τον ενιαίο πίνακα • Αντιπρόταση, να αυξηθούν οι προσλήψεις από τον ενιαίο πίνακα σε 50%-50% • Άμεση απορρόφηση όλων των εκπαιδευτικών που έχουν καθαρή προϋπηρεσία πάνω από 16 μόρια (θυμηθείτε το παλαιότερο 16μηνο) Αποφοίτησα από τη Φιλοσοφική σχολή του ΑΠΘ τον Απρίλιο του 1990…Διανύω «αισίως» τον εικοστό χρόνο της αδιοριστίας μου…. Το σχολικό έτος 1997-1998 υπηρέτησα ως αναπληρώτρια φιλόλογος στη Ρόδο, μόλις 1000 χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο της μόνιμης κατοικίας μου, τα Ιωάννινα. Τι άφησα «πίσω μου», προφανώς δεν ενδιαφέρει κανένα…. Έφτασα λοιπόν λίγο πριν το διορισμό, αλλά ο νόμος Αρσένη δεν μου το επέτρεψε διότι καταργήθηκε η επετηρίδα (κατά τη γνώμη μου ο πλέον αξιοκρατικός τρόπος πρόσληψης εκπαιδευτικών). Τώρα για άλλη μια φορά πλησιάζω στο διορισμό μου από τον ενιαίο πίνακα με καθαρή προϋπηρεσία, αλλά ο νόμος Διαμαντοπούλου, θα μου το απαγορεύσει για άλλη μια φορά….:;;;;;;;;;; ΕΊΝΑΙ ΑΔΙΚΟ, ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΝΑ ΠΛΗΤΤΟΝΤΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ…. Βλέπετε είμαι ακόμη μία από εκείνες τις εκπαιδευτικούς, που ενώ υπηρετώντας με ευσυνειδησία την εκπαίδευση, με περίσσια υπομονή, με μη αμειβόμενη εργασία (ξέρετε τους ρυθμούς αποπληρωμής των ωρομισθίων εκπαιδευτικών), ωστόσο εξακολουθώ να υπηρετώ σε οποιοδήποτε χωριό και χωριουδάκι της ευρύτερης περιοχής της Ηπείρου, κόντρα σε όλους εκείνους και εκείνες που ίσως θα επιθυμούσαν τον «αποκλεισμό» μας και τον προσανατολισμό μας σε διαφορετικούς επαγγελματικούς χώρους…Η γνωστή σε όλους συλλογή ωρών /μορίων έχει γίνει εφιάλτης στο χώρο των εκπαιδευτικών… Έχουμε υποστεί την απόλυτη εξαθλίωση, γυρνώντας σαν τσιγγάνοι με μια βαλίτσα στο χέρι σε όλη την Ελλάδα, έχοντας κάνει σπίτι μας το αυτοκίνητό μας, όπως πολύ εύστοχα ανάφεραν πολλοί συνάδελφοι, απλήρωτοι, και όλα αυτά για ποιο λόγο;; Για το αυτονόητο!!!! Για να διασφαλίσουμε το δικαίωμά μας στην εργασία.. Αγαπητή κ. Υπουργέ, το 1985 όταν ως αριστούχος μαθήτρια επέλεγα τη Φιλοσοφική Σχολή στο μηχανογραφικό μου δελτίο, δεν είχα μαντικές ικανότητες ώστε να προφυλάξω τη μελλοντική μου καριέρα από τις επικείμενες «μεταρρυθμίσεις» των κατά καιρούς υπουργών…αν είχα να είστε σίγουρη ότι θα άλλαζα προσανατολισμό. Άλλωστε μία αριστούχος μαθήτρια είχε και άλλες επιλογές σχολών, αλλά εγώ όμως ήθελα να γίνω καθηγήτρια φιλόλογος…. Πάνω στα όνειρά μας μη ρίχνετε στάχτες, μη μας απαξιώνετε άλλο. • ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. • ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ • ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΜΑΣ ΖΩΗΣ «ΞΕΝΙΤΕΥΘΗΚΑΜΕ» ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ • ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ • ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ, ΑΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ • ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΙΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΜΗΡΟΙ • ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Σας ευχαριστώ.