Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αθανάσιος Γιαννίκας | 4 Δεκεμβρίου 2009, 15:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠ/ΣΗΣ Του Αθανασίου Γιαννίκα, Σχολικού Συμβούλου Το προτεινόμενο σχέδιο αποτελεί μία συνολική πρόταση που στηρίζεται στην αξιοκρατία και προωθεί τη διαφάνεια και τη δικαιοσύνη στο χώρο της εκπ/σης. Βασίζεται κυρίως στο ΠΔ 25( ΦΕΚ 20/7-2-2002) εμπλουτισμένο με αρκετές ποιοτικές αλλαγές και παρεμβάσεις έτσι ώστε να καθίσταται περισσότερο αξιόπιστο και αντικειμενικό. Σχολικοί σύμβουλοι Προσχολικής και Δημοτικής Εκπ/σης. Εκπ/κή υπηρεσία 18 έτη και άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπ/σης 14 έτη. (Η θητεία σε θέση Σχολικού Συμβούλου προσμετράται στην άσκηση διδακτικών καθηκόντων και οι ενεργεία Σχολικοί Σύμβουλοι συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής ακόμα και αν δεν ικανοποιούνται οι προαναφερόμενες προϋποθέσεις) Κριτήρια επιλογής Σχολικών Συμβούλων Α) Μοριοδοτούμενα κριτήρια 1.Επιστημονική και Παιδαγωγική κατάρτιση και συγκρότηση (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 17 μονάδες) α)Διδακτορικό δίπλωμα με συνάφεια στις Επιστήμες της Αγωγής, στη ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 8 μονάδες β) Διδακτορικό δίπλωμα χωρίς συνάφεια στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 5 μονάδες γ)Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (2/ετούς διάρκειας) με συνάφεια στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 5 μονάδες δ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (1/ετούς διάρκειας) με συνάφεια στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 3 μονάδες ε) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (2/ετούς διάρκειας) χωρίς συνάφεια στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 3 μονάδες στ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (1/ετούς διάρκειας) χωρίς συνάφεια στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 2 μονάδες ζ)Μετεκπαίδευση 2/ετούς διάρκειας 4 μονάδες η)Ετήσια επιμόρφωση 1,5 μονάδες θ)Εξάμηνη επιμόρφωση 1 μονάδα ι) Τρίμηνη επιμόρφωση 0,5 μονάδες ια)Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ (εισαγωγή χωρίς κατατακτήριες εξετάσεις) 3 μονάδες ιβ)Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ (εισαγωγή με κατατακτήριες εξετάσεις) 2 μονάδες ιγ) Πτυχίο ΠΤΔΕ(Εισαγωγή με το ΠΔ 130/90 ΦΕΚ 52 Α΄) 2 μονάδες ιδ) Πτυχίο ΑΕΙ που χρησιμοποιήθηκε για απόκτηση πτυχίου Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή Σχολής Νηπιαγωγών 1 μονάδα ιε)Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες (α΄επιπέδου) 1 μονάδα ιστ) Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες (β΄επιπέδου) 1,5 μονάδες Μοριοδοτείται μόνο η μία από τις επιμορφώσεις ιζ)Τίτλος ξένων γλωσσών ( ανωτέρου επιπέδου) 1 μονάδα ιη) Τίτλος ξένων γλωσσών ( άλλων επιπέδων) 0,5 μονάδων Μοριοδοτείται μόνος ένας ο ένας τίτλος. Σε περίπτωση που θα κατατεθούν τίτλοι δύο ή περισσότερων ξένων γλωσσών, το σύνολο των μοριοδοτούμενων μονάδων δε θα υπερβαίνει τις 2,5 μονάδες. 2. Υπηρεσιακή κατάσταση και διδακτική εμπειρία. (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 8 μονάδες). α)Εκπαιδευτική υπηρεσία πέραν της απαιτουμένης, 1 μονάδα για κάθε έτος και μέχρι 5 μονάδες. β)Διδακτικό έργο σε σχολές Μετεκπαίδευσης, ΣΕΛΔΕ και ΠΕΚ, 0,1 μονάδες ανά 10 διδακτικές ώρες και μέχρι 3 μονάδες. γ) Αυτόνομο διδακτικό έργο σε ΑΕΙ, 0,5 μονάδες για κάθε ακαδημαϊκό εξάμηνο και μέχρι 2 μονάδες. 3. Άσκηση καθοδηγητικού έργου και διοικητικών καθηκόντων (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 8 μονάδες). α)Άσκηση καθηκόντων Σχολικών Συμβούλων, 0,75 μονάδες ανά έτος και μέχρι 6 μονάδες. β) Άσκηση καθηκόντων Δ/ντή Π Ε ή Προϊσταμένου Γραφείου ΠΕ, 0,75 μονάδες ανά έτος και μέχρι 3 μονάδες. γ) Άσκηση καθηκόντων Δ/ντή ή Υποδιευθυντή ΠΕΚ, , 0,75 μονάδες ανά έτος και μέχρι 1,5 μονάδες. δ) Άσκηση καθηκόντων Δ/ντή σχολικής μονάδας, 0,5 μονάδες ανά έτος και μέχρι 1,5 μονάδες. ε) Άσκηση καθηκόντων υποδ/ντή σχολικής μονάδας, 0,25 μονάδες ανά έτος και μέχρι 0,5 μονάδες. στ) Συμμετοχή σε υπηρεσιακά συμβούλια ή σε συμβούλια επιλογής στελεχών εκπ/σης, 0,5 ανά έτος και μέχρι 1 μονάδα. Β) Κριτήρια που συνεκτιμώνται από το οικείο συμβούλιο Επιλογής 1.Αυτόνομο συγγραφικό και ερευνητικό έργο (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 7 μονάδες). α) Η έκδοση και κυκλοφορία βιβλίων που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων (αποδεικνύεται, σε περίπτωση ομαδικής συγγραφής, το ποσοστό συμμετοχής στη συγγραφή), μέχρι 3 μονάδες. β) Η δημοσίευση επιστημονικών άρθρων που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων, μονάδες μέχρι 2 μονάδες. γ) Η υλοποίηση και η δημοσίευση πρωτότυπων ερευνών που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων (αποδεικνύεται, σε περίπτωση ομαδικής έρευνας, το ποσοστό συμμετοχής στην έρευνα), μέχρι 2 μονάδες. δ) Οι ανακοινώσεις και εισηγήσεις σε διεθνή συνέδρια που έχουν καταχωρηθεί στα οικεία πρακτικά και που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων, μέχρι 1 μονάδα. ε)Η συμμετοχή σε ομάδες παραγωγής και κρίσης- αξιολόγησης εγκεκριμένων από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο διδακτικών πακέτων, μέχρι 1 μονάδα. 2.Προφορική συνέντευξη. Με τη διαδικασία της προφορικής συνέντευξης, συνεκτιμώνται όλα τα στοιχεία, που αναφέρονται στο βιογραφικό και τα οποία αποδεικνύονται με παραστατικά και αποτιμάται η γενική συγκρότηση του υποψηφίου, μέχρι και 20 μονάδες. Ανάλογη μοριοδότηση να ισχύει και τις άλλες ειδικότητες Σχολικών Συμβούλων (Ειδικής Αγωγής και Δευτεροβάθμιας εκπ/σης). Διευθυντές Εκπ/σης και Προϊστάμενοι Γραφείων Εκπ/σης Εκπ/κή υπηρεσία 18 έτη και άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπ/σης 14 έτη. (Η θητεία σε θέση Σχολικού Συμβούλου προσμετράται στην άσκηση διδακτικών καθηκόντων και οι ενεργεία Διευθυντές Εκπ/σης και Προϊστάμενοι Γραφείων Εκπ/σης συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής ακόμα και αν δεν ικανοποιούνται οι προαναφερόμενες προϋποθέσεις) Κριτήρια επιλογής Διευθυντών Εκπ/σης και Προϊσταμένων Γραφείων Εκπ/σης Α) Μοριοδοτούμενα κριτήρια 1.Επιστημονική και Παιδαγωγική κατάρτιση και συγκρότηση (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 15 μονάδες) α)Διδακτορικό δίπλωμα με συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης, στις Επιστήμες της Αγωγής, στη ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Ιστορία της Εκπ/σης και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 8 μονάδες β) Διδακτορικό δίπλωμα χωρίς συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης ,στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Ιστορία της Εκπ/σης και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 5 μονάδες γ)Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (2/ετούς διάρκειας) με συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης, στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Ιστορία της Εκπ/σης και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 5 μονάδες δ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (1/ετούς διάρκειας) με συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης, στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία και στην Ιστορία της Εκπ/σης στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 3 μονάδες ε) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (2/ετούς διάρκειας) χωρίς συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης, στις Επιστήμες της, Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Ιστορία της Εκπ/σης και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 3 μονάδες στ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (1/ετούς διάρκειας) χωρίς συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης, στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Ιστορία της Εκπ/σης και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 2 μονάδες ζ)Μετεκπαίδευση 2/ετούς διάρκειας 4 μονάδες η)Ετήσια επιμόρφωση 1,5 μονάδες θ)Εξάμηνη επιμόρφωση 1 μονάδα ι) Τρίμηνη επιμόρφωση 0,5 μονάδες ια)Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ (εισαγωγή χωρίς κατατακτήριες εξετάσεις) 3 μονάδες ιβ)Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ (εισαγωγή με κατατακτήριες εξετάσεις) 2 μονάδες ιγ) Πτυχίο ΠΤΔΕ(Εισαγωγή με το ΠΔ 130/90 ΦΕΚ 52 Α΄) 2 μονάδες ιδ) Πτυχίο ΑΕΙ που χρησιμοποιήθηκε για απόκτηση πτυχίου Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή Σχολής Νηπιαγωγών 1 μονάδα ιε)Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες (α΄επιπέδου) 1 μονάδα ιστ) Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες (β΄επιπέδου) 1,5 μονάδες Μοριοδοτείται μόνο η μία από τις επιμορφώσεις ιζ)Τίτλος ξένων γλωσσών ( ανωτέρου επιπέδου) 1 μονάδα ιη) Τίτλος ξένων γλωσσών ( άλλων επιπέδων) 0,5 μονάδων Μοριοδοτείται μόνος ένας ο ένας τίτλος. Σε περίπτωση που θα κατατεθούν τίτλοι δύο ή περισσότερων ξένων γλωσσών, το σύνολο των μοριοδοτούμενων μονάδων δε θα υπερβαίνει τις 2,5 μονάδες. 2. Υπηρεσιακή κατάσταση και διδακτική εμπειρία. (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 8 μονάδες). α)Εκπαιδευτική υπηρεσία πέραν της απαιτουμένης, 1 μονάδα για κάθε έτος και μέχρι 5 μονάδες. β)Διδακτικό έργο σε σχολές Μετεκπαίδευσης, ΣΕΛΔΕ και ΠΕΚ, 0,1 μονάδες ανά 10 διδακτικές ώρες και μέχρι 3 μονάδες. γ) Αυτόνομο διδακτικό έργο σε ΑΕΙ, 0,5 μονάδες για κάθε ακαδημαϊκό εξάμηνο και μέχρι 2 μονάδες. 3. Άσκηση καθοδηγητικού έργου και διοικητικών καθηκόντων (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 10 μονάδες). α)Άσκηση καθηκόντων Σχολικών Συμβούλων, 0,75 μονάδες ανά έτος και μέχρι 3 μονάδες. β) Άσκηση καθηκόντων Δ/ντή Π Ε ή Προϊσταμένου Γραφείου ΠΕ, 0,75 μονάδες ανά έτος και μέχρι 6 μονάδες. γ) Άσκηση καθηκόντων Δ/ντή ή Υποδιευθυντή ΠΕΚ, 1,5 μονάδα ανά έτος και μέχρι 3 μονάδες. δ) Άσκηση καθηκόντων Δ/ντή σχολικής μονάδας, 0,5 μονάδες ανά έτος και μέχρι 2 μονάδες. ε) Άσκηση καθηκόντων υποδ/ντή σχολικής μονάδας, 0,25 μονάδες ανά έτος και μέχρι 1 μονάδα. στ) Συμμετοχή σε υπηρεσιακά συμβούλια ή σε συμβούλια επιλογής στελεχών εκπ/σης, 0,5 ανά έτος και μέχρι 2 μονάδες. Β) Κριτήρια που συνεκτιμώνται από το οικείο συμβούλιο επιλογής 1.Αυτόνομο συγγραφικό και ερευνητικό έργο (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 7 μονάδες). α) Η έκδοση και κυκλοφορία βιβλίων που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων(αποδεικνύεται, σε περίπτωση ομαδικής συγγραφής, το ποσοστό συμμετοχής στη συγγραφή), μέχρι 3 μονάδες. β) Η δημοσίευση επιστημονικών άρθρων που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων, μονάδες μέχρι 2 μονάδες. γ) Η υλοποίηση και η δημοσίευση πρωτότυπων ερευνών που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων (αποδεικνύεται, σε περίπτωση ομαδικής έρευνας, το ποσοστό συμμετοχής στην έρευνα), μέχρι 2 μονάδες. δ) Οι ανακοινώσεις και εισηγήσεις σε διεθνή συνέδρια που έχουν καταχωρηθεί στα οικεία πρακτικά και που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων, μέχρι 1 μονάδα. ε)Η συμμετοχή σε ομάδες παραγωγής και κρίσης- αξιολόγησης εγκεκριμένων από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο διδακτικών πακέτων, μέχρι 1 μονάδα. 2.Προφορική συνέντευξη. Με τη διαδικασία της προφορικής συνέντευξης, συνεκτιμώνται όλα τα στοιχεία, που αναφέρονται στο βιογραφικό και τα οποία αποδεικνύονται με παραστατικά και αποτιμάται η γενική συγκρότηση του υποψηφίου, μέχρι και 20 μονάδες. Διευθυντές Σχολικών μονάδων Εκπ/κή υπηρεσία 10 έτη και άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπ/σης 8 έτη. Κριτήρια επιλογής Διευθυντών Σχολικών μονάδων Α) Μοριοδοτούμενα κριτήρια 1.Επιστημονική και Παιδαγωγική κατάρτιση και συγκρότηση (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 13 μονάδες) α)Διδακτορικό δίπλωμα με συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης, στις Επιστήμες της Αγωγής, στη ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Ιστορία της Εκπ/σης και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 8 μονάδες β) Διδακτορικό δίπλωμα χωρίς συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης ,στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Ιστορία της Εκπ/σης και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 5 μονάδες γ)Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (2/ετούς διάρκειας) με συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης, στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Ιστορία της Εκπ/σης και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 5 μονάδες δ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (1/ετούς διάρκειας) με συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης, στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία και στην Ιστορία της Εκπ/σης στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 3 μονάδες ε) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (2/ετούς διάρκειας) χωρίς συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης, στις Επιστήμες της, Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Ιστορία της Εκπ/σης και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 3 μονάδες στ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών (1/ετούς διάρκειας) χωρίς συνάφεια στη διοίκηση της Εκπ/σης, στις Επιστήμες της Αγωγής, στην ειδική και γενική Διδακτική των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων που προσφέρονται στο Δημοτικό Σχολείο, στην Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Ιστορία της Εκπ/σης και στην αξιολόγηση στην εκπ/ση. 2 μονάδες ζ)Μετεκπαίδευση 2/ετούς διάρκειας 4 μονάδες η)Ετήσια επιμόρφωση 1,5 μονάδες θ)Εξάμηνη επιμόρφωση 1 μονάδα ι) Τρίμηνη επιμόρφωση 0,5 μονάδες ια)Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ (εισαγωγή χωρίς κατατακτήριες εξετάσεις) 3 μονάδες ιβ)Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ (εισαγωγή με κατατακτήριες εξετάσεις) 2 μονάδες ιγ) Πτυχίο ΠΤΔΕ(Εισαγωγή με το ΠΔ 130/90 ΦΕΚ 52 Α΄) 2 μονάδες ιδ) Πτυχίο ΑΕΙ που χρησιμοποιήθηκε για απόκτηση πτυχίου Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή Σχολής Νηπιαγωγών 1 μονάδα ιε)Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες (α΄επιπέδου) 1 μονάδα ιστ) Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες (β΄επιπέδου) 1,5 μονάδες Μοριοδοτείται μόνο η μία από τις επιμορφώσεις ιζ)Τίτλος ξένων γλωσσών ( ανωτέρου επιπέδου) 1 μονάδα ιη) Τίτλος ξένων γλωσσών ( άλλων επιπέδων) 0,5 μονάδες Μοριοδοτείται μόνος ένας ο ένας τίτλος. Σε περίπτωση που θα κατατεθούν τίτλοι δύο ή περισσότερων ξένων γλωσσών, το σύνολο των μοριοδοτούμενων μονάδων δε θα υπερβαίνει τις 2,5 μονάδες. 2. Υπηρεσιακή κατάσταση και διδακτική εμπειρία. (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 10 μονάδες). α)Εκπαιδευτική υπηρεσία πέραν της απαιτουμένης, 1 μονάδα για κάθε έτος και μέχρι 8 μονάδες. β)Διδακτικό έργο σε σχολές Μετεκπαίδευσης, ΣΕΛΔΕ και ΠΕΚ, 0,1 μονάδες ανά 10 διδακτικές ώρες και μέχρι 3 μονάδες. γ) Αυτόνομο διδακτικό έργο σε ΑΕΙ, 0,5 μονάδες για κάθε ακαδημαϊκό εξάμηνο και μέχρι 2 μονάδες. 3. Άσκηση καθοδηγητικού έργου και διοικητικών καθηκόντων (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 10 μονάδες). α)Άσκηση καθηκόντων Σχολικών Συμβούλων, 1 μονάδα ανά έτος και μέχρι 8 μονάδες. β) Άσκηση καθηκόντων Δ/ντή Π Ε ή Προϊσταμένου Γραφείου ΠΕ, 1 μονάδα ανά έτος και μέχρι 8 μονάδες. γ) Άσκηση καθηκόντων Δ/ντή ή Υποδιευθυντή ΠΕΚ, 1,5 μονάδες ανά έτος και μέχρι 3 μονάδες. δ) Άσκηση καθηκόντων Δ/ντή σχολικής μονάδας, 1 μονάδα ανά έτος και μέχρι 8 μονάδες. ε) Άσκηση καθηκόντων υποδ/ντή σχολικής μονάδας, 0,5 μονάδες ανά έτος και μέχρι 2 μονάδες. στ) Συμμετοχή σε υπηρεσιακά συμβούλια ή σε συμβούλια επιλογής στελεχών εκπ/σης, 0,5 ανά έτος και μέχρι 2 μονάδες. Β) Κριτήρια που συνεκτιμώνται από το οικείο συμβούλιο Επιλογής 1.Αυτόνομο συγγραφικό και ερευνητικό έργο (Το σύνολο των μονάδων στην κατηγορία αυτή, δεν θα υπερβαίνει τις 7 μονάδες). α) Η έκδοση και κυκλοφορία βιβλίων που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων (αποδεικνύεται, σε περίπτωση ομαδικής συγγραφής, το ποσοστό συμμετοχής στη συγγραφή), μέχρι 3 μονάδες. β) Η δημοσίευση επιστημονικών άρθρων που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων, μονάδες μέχρι 2 μονάδες. γ) Η υλοποίηση και η δημοσίευση πρωτότυπων ερευνών που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων (αποδεικνύεται, σε περίπτωση ομαδικής έρευνας, το ποσοστό συμμετοχής στην έρευνα), μέχρι 2 μονάδες. δ) Οι ανακοινώσεις και εισηγήσεις σε διεθνή συνέδρια που έχουν καταχωρηθεί στα οικεία πρακτικά και που έχουν σχέση με την εκπαίδευση, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση και με το αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων, μέχρι 1 μονάδα. ε)Η συμμετοχή σε ομάδες παραγωγής και κρίσης- αξιολόγησης εγκεκριμένων από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο διδακτικών πακέτων, μέχρι 1 μονάδα. 2.Προφορική συνέντευξη. Με τη διαδικασία της προφορικής συνέντευξης, συνεκτιμώνται όλα τα στοιχεία, που αναφέρονται στο βιογραφικό και τα οποία αποδεικνύονται με παραστατικά και αποτιμάται η γενική συγκρότηση του υποψηφίου, μέχρι και 20 μονάδες. Οι εκπ/κοί που διαθέτουν μεταπτυχιακό τίτλο με συνάφεια προς το υποψήφιο αντικείμενο της ανατιθέμενης άσκησης καθηκόντων να εξαιρούνται από την προϋπόθεση της φοίτησης στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Aθήνα, 4/12/2009