Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ | 12 Αυγούστου 2016, 09:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΤΗΡΊΖΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΨΗ: Στην ΕΑΕ οι εκπαιδευτικοί χρειάζεται πρώτα από όλα να γνωρίζουν το πλαίσιο της Γενικής Εκπαίδευσης και μετά να εξειδικευτούν στην Ειδική Εκπαίδευση. Και ας μην ξεχνάμε κάτι βασικό:Η ΕΑΕ υπήρχε στην Ελλάδα και πριν την ίδρυση των Τμημάτων του Βόλου και της Μακεδονίας.Εκπαιδευτικοί απόφοιτοι των Διδασκαλείων της χώρας και κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών εργαζόνταν στην ΕΑΕ έχοντας πλήρη ουσιαστικα και τυπικά προσόντα. Αυτό δεν έχει πάψει να ισχύει. Συνεχίζουν να έχουν ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΠΡΟΣΟΝΤΑ!! Ας μη μηδενίζεται η προσφορά τους και η επιστημονική τους κατάρτιση επειδή κάποιοι θέλησαν να κάνουν κάποια πανεπιστημιακά τμηματάκια και να έχουν έδρες ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥς ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ ΤΗς ΕΑΕ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΞΗ!!. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕς ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙς!!! ΝΑ ΠΡΟΕΣΤΕΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΗς ΣΧΟΛΙΚΗς ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ(που κάπως παραλήφθηκε) ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!!!