Η ΕΡΑ για την ειδική αγωγή στην 85η Γ.Σ.ΔΟΕΤο ένα σχολείο για όλους αποτελεί βασικό σκοπό των εκπαιδευτικών συστημάτων και εκφράζει το στόχο για ισότιμη ένταξη των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Για το λόγο αυτό δεν μπορεί η ειδική Αγωγή και εκπαίδευση να είναι πεδίο σοβαρών αλλαγών με αρνητικό πρόσημο στις σχολικές σχέσεις εκπαιδευτικών .
Η συνεχιζόμενη αδιοριστία τόσων χρόνων έφερε διαιρέσεις κατηγοριοποίηση και κατακερματισμό του κλάδου. Δημιουργήθηκαν σύλλογοι που προτάσσουν συντεχνιακά αιτήματα αντί να αγωνιστούμε για ένα σχολείο που θα χωράει όλους τους εκπαιδευτικούς και όλη τη γνώση. Μάλιστα , φθάσαμε στο σημείο να προτάσσει η ΔΟΕ το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή των αποφοίτων του τμήματος πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Βόλου Ειδικής Αγωγής , με αποτέλεσμα να αποκλειστούν οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής που έχουν μετεκπαίδευση.Ξέρετε ότι όλες οι οργανικές θέσεις της Ειδικής Αγωγής από το 2011 σύμφωνα με το αρ. 56ν. 3966 /11 έχουν μετατραπεί από ΠΕ70 και ΠΕ60 σε ΠΕ71 και ΠΕ61. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής που προέρχονται από την παιδαγωγική επιστήμη να αντιμετωπίζονται σαν τους καρδιολόγους που δεν έχουν βασικές σπουδές ιατρικής. Δεύτερον αυτό που θα συμβεί είναι να χάσουν τις θέσεις τους οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής που δουλεύουν στα σχολεία , στήριξαν και στηρίζουν την ειδική αγωγή. Εμείς λέμε ότι υπάρχει χώρος για όλους. Οι διευθυντές των σχολείων είναι αναγκαίο να προτείνουν και το Υπουργείο να ιδρύσει και να στελεχώσει τμήματα ένταξης αφού ο νόμος 3699 μιλάει για τρεις μόνο διαγνώσεις ως προαπαιτούμενο , ενώ η παράλληλη στήριξη πρέπει να δοθεί σε όλα τα παιδιά που έχουν ανάγκη.Πρέπει να ιδρυθούν και να στελεχωθούν με μόνιμους εκπαιδευτικούς σε οργανικές θέσεις στην Ειδική Αγωγή τέτοιες που να χωράνε όλοι.
Οι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή να γίνονται χωρίς διακρίσεις και κατηγοριοποιήσεις , δηλαδή την πρόταξη του βασικού πτυχίου με αποτέλεσμα την ακύρωση όλων όσων υπηρέτησαν και υπηρετούν στην Ειδική Αγωγή.
Έχει ευθύνη η Ομοσπονδία που συνέβαλλε με τη σύμφωνη γνώμη της στην κατηγοριοποίηση του κλάδου, όταν συμφώνησε στην μετατροπή των θέσεων Ειδικής Αγωγής σε θέσεις ΠΕ71 και ΠΕ61.
Η ειδική εκπαίδευση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής αγωγής και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Είναι πρωτότυπο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα να υπάρχουν Δάσκαλοι ειδικοτήτων παρόλο που μιλάμε για συνεκπαίδευση και συμπερίληψη.Η προϋπηρεσία είναι ενιαία και αδιαίρετη και είναι αυτή που πρέπει να είναι το κριτήριο για διορισμό.Άρα και στην Ειδική Αγωγή θα πρέπει να αναγνωρίζεται να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία όλων των συναδέλφων που δούλεψαν σε δομές ειδικής μέσα από ενιαίο πίνακα και να διοριστούν με βάση αυτόν. Συμπερασματικά ακύρωση του χαρακτηρισμού των θέσεων εδικής αγωγής ΠΕ71 & ΠΕ61 επαναθεσμοθέτηση τους ως ΠΕ60 &ΠΕ61 ειδικής αγωγής , ΠΕ70&ΠΕ71 ειδικής αγωγής.
Διορισμός και υπηρεσιακές μεταβολές με ενιαία κριτήρια για όλη την εκπαίδευση. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ της προϋπηρεσίας στο σύνολό της ως εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, είτε αποκτήθηκε στην ειδική είτε στη γενική εκπαίδευση.
Η ΕΡΑ για την ειδική αγωγή στην 85η Γ.Σ.ΔΟΕΤο ένα σχολείο για όλους αποτελεί βασικό σκοπό των εκπαιδευτικών συστημάτων και εκφράζει το στόχο για ισότιμη ένταξη των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Για το λόγο αυτό δεν μπορεί η ειδική Αγωγή και εκπαίδευση να είναι πεδίο σοβαρών αλλαγών με αρνητικό πρόσημο στις σχολικές σχέσεις εκπαιδευτικών . Η συνεχιζόμενη αδιοριστία τόσων χρόνων έφερε διαιρέσεις κατηγοριοποίηση και κατακερματισμό του κλάδου. Δημιουργήθηκαν σύλλογοι που προτάσσουν συντεχνιακά αιτήματα αντί να αγωνιστούμε για ένα σχολείο που θα χωράει όλους τους εκπαιδευτικούς και όλη τη γνώση. Μάλιστα , φθάσαμε στο σημείο να προτάσσει η ΔΟΕ το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή των αποφοίτων του τμήματος πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Βόλου Ειδικής Αγωγής , με αποτέλεσμα να αποκλειστούν οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής που έχουν μετεκπαίδευση.Ξέρετε ότι όλες οι οργανικές θέσεις της Ειδικής Αγωγής από το 2011 σύμφωνα με το αρ. 56ν. 3966 /11 έχουν μετατραπεί από ΠΕ70 και ΠΕ60 σε ΠΕ71 και ΠΕ61. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής που προέρχονται από την παιδαγωγική επιστήμη να αντιμετωπίζονται σαν τους καρδιολόγους που δεν έχουν βασικές σπουδές ιατρικής. Δεύτερον αυτό που θα συμβεί είναι να χάσουν τις θέσεις τους οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής που δουλεύουν στα σχολεία , στήριξαν και στηρίζουν την ειδική αγωγή. Εμείς λέμε ότι υπάρχει χώρος για όλους. Οι διευθυντές των σχολείων είναι αναγκαίο να προτείνουν και το Υπουργείο να ιδρύσει και να στελεχώσει τμήματα ένταξης αφού ο νόμος 3699 μιλάει για τρεις μόνο διαγνώσεις ως προαπαιτούμενο , ενώ η παράλληλη στήριξη πρέπει να δοθεί σε όλα τα παιδιά που έχουν ανάγκη.Πρέπει να ιδρυθούν και να στελεχωθούν με μόνιμους εκπαιδευτικούς σε οργανικές θέσεις στην Ειδική Αγωγή τέτοιες που να χωράνε όλοι. Οι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή να γίνονται χωρίς διακρίσεις και κατηγοριοποιήσεις , δηλαδή την πρόταξη του βασικού πτυχίου με αποτέλεσμα την ακύρωση όλων όσων υπηρέτησαν και υπηρετούν στην Ειδική Αγωγή. Έχει ευθύνη η Ομοσπονδία που συνέβαλλε με τη σύμφωνη γνώμη της στην κατηγοριοποίηση του κλάδου, όταν συμφώνησε στην μετατροπή των θέσεων Ειδικής Αγωγής σε θέσεις ΠΕ71 και ΠΕ61. Η ειδική εκπαίδευση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής αγωγής και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Είναι πρωτότυπο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα να υπάρχουν Δάσκαλοι ειδικοτήτων παρόλο που μιλάμε για συνεκπαίδευση και συμπερίληψη.Η προϋπηρεσία είναι ενιαία και αδιαίρετη και είναι αυτή που πρέπει να είναι το κριτήριο για διορισμό.Άρα και στην Ειδική Αγωγή θα πρέπει να αναγνωρίζεται να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία όλων των συναδέλφων που δούλεψαν σε δομές ειδικής μέσα από ενιαίο πίνακα και να διοριστούν με βάση αυτόν. Συμπερασματικά ακύρωση του χαρακτηρισμού των θέσεων εδικής αγωγής ΠΕ71 & ΠΕ61 επαναθεσμοθέτηση τους ως ΠΕ60 &ΠΕ61 ειδικής αγωγής , ΠΕ70&ΠΕ71 ειδικής αγωγής. Διορισμός και υπηρεσιακές μεταβολές με ενιαία κριτήρια για όλη την εκπαίδευση. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ της προϋπηρεσίας στο σύνολό της ως εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, είτε αποκτήθηκε στην ειδική είτε στη γενική εκπαίδευση.