Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σταύρος | 12 Αυγούστου 2016, 11:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση νομίζω ότι η εν λόγω τροπολογία, δίνει την δυνατότητα σε μόνιμους εκπαιδευτικούς της γενικής αγωγής να διδάξουν στην ειδική αγωγή χωρίς τα ιδιαίτερα απαιτούμενα προσόντα. Υπάρχει μία σύγχυση με την ενισχυτική διδασκαλία της γενικής αγωγής και την ειδική αγωγή. Το να κάνει μάθημα ένας εκπαιδευτικός της γενικής αγωγής στα πλαίσια της ενισχυτικής, είναι κατανοητό. Δεν είναι όμως σωστό για τους μαθητές των δομών της ειδικής αγωγής να διδάσκονται από εκπαιδευτικούς που δεν έχουν καμία κατάρτιση στην ειδική αγωγή επειδή διδάξαν στην ενισχυτική διδασκαλία. Καλό είναι οι μαθητές της ειδικής αγωγής να πλαισιώνονται από εκπαιδευτικούς που έχουν καταρτιστεί, από αναγνωρισμένους φορείς. Είναι κρίμα να μην σεβόμαστε και να μην αντιμετωπίζουμε τους μαθητές της ειδικής αγωγής με μία επιπλέον ευαισθησία και να τους στερούμε το δικαίωμα, να διδάσκονται από ανθρώπους που επένδυσαν και μελέτησαν την ειδική αγωγή, μέσα από το πρίσμα της ειδικότητάς τους. Η Ειδική αγωγή είναι κάτι ξεχωριστό και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν ένα κομμάτι που κάποιοι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να αποσπαστούν ή να συμπληρώσουν ωράριο, επειδή είναι πιθανόν πλεονάζοντες, ή οτιδήποτε άλλο. Η Ειδική αγωγή σε όλα τα επίπεδα, καλό θα είναι να στελεχώνεται από εκπαιδευτικούς που έχουν σπουδάσει και έχουν κατακτήσει τον τρόπο με τον οποίο ένας μαθητής με ειδικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, μπορεί να βιώσει μία εποικοδομητική μαθησιακή διαδικασία ή την διαδικασία την ένταξης.