• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 12 Αυγούστου 2016, 11:40

    Δυστυχώς το αποτέλεσμα της τροπολογίας θα είναι το αντίθετο από το επιδιωκόμενο. Δηλαδή, με την λογική που διέπει τις διατάξεις αυτής, ουσιαστικά θα οδηγηθούμε σε υποβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και αναφέρομαι στην περίπτωση γ παρ.4 άρθρο 21. Είναι προφανές ότι ένας εκπαιδευτικός - έστω αναπληρωτής- με προυπηρεσία,μεταπτυχιακά, σεμινάρια και κάθε είδους επιμόρφωση έχει περισσότερα εφόδια και είναι καταλληλότερος για την άσκηση εκπαιδευτικού έργου σε σχέση με αντίστοιχο μόνιμο εκπαιδευτικό που έχει μόνο προυπηρεσία και μάλιστα σε δομή εκπαίδευσης εντελώς διαφορετική από την ειδική αγωγή. Άρα λοιπόν για ποιον λόγο το Υπουργείο επιλέγει να "πριμοδοτεί" τον δεύτερο? Προφανώς για να καλύψει κενά (που όντως) υπάρχουν στις δομές ειδικής αγωγής. Δεν θα ήταν λοιπόν απλούστερο να εξαντλούνται πρώτα οι πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ (στους οποίους για να ενταχθεί κάποιος πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να έχει προσόντα) και στη συνέχεια εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενά, να συμπληρώνονται με εκπαιδευτικούς της γενικής εκπαίδευσης (μόνιμους ή αναπληρωτές)? Η κατάργηση του κωδικού .50 επίσης δημιουργεί αφενός σοβαρά προβλήματα (ανακατατάξεις) στους πίνακες αναπληρωτών δευτεροβάθμιας και αφετέρου κινείται και αυτή στην λογική "όλοι οι καλοί χωρούν" με αποτέλεσμα και πάλι την υποβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η παράγραφος που αφορά στον καθορισμό του ελάχιστου και μέγιστου αριθμού μαθητών ανά Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ο αριθμός των μαθητών που προβλέπει η τροπολογία (5 έως και 10)είναι κατά την γνώμη μου πολύ μεγάλος και πέρα από το ότι δεν θα επιτρέπει την επίτευξη των διδακτικών στόχων για το σύνολο των μαθητών ανά τάξη, σε πολλές περιπτώσεις δύναται να θέτει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα μαθητών και εκπαιδευτικών δεδομένης της ποικιλομορφίας των αναγκών του μαθητικού πληθυσμού που φοιτά στα σχολεία αυτά.