Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη sofia solomonidou | 12 Αυγούστου 2016, 13:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι, διαβάζοντας ,προσεκτικά τις απόψεις όλων σας , διακρίνω από κάποιους μια επιθετικότητα προς τους Π71 ΚΑΙ ΠΕ61 ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΈΜΑΙ ΓΙΑΤΊ??? Οι ΠΕ71 ΚΑΙ ΠΕ61 δεν έχουν ως βασική ειδικότητα την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες χωρίς αυτό να σημαίνει πως στερούνται όλων των γνώσεων της παιδαγωγικής που έχουν και οι συνάδελφοι γενικής αγωγής μιας και στον οδηγό σπουδών των τμημάτων ειδικής αγωγής διδασκόμαστε παιδαγωγιά ΄μαθήματα, μαθήματα ψυχολογίας κτλ.? Θα ταν λοιπόν δίκαιο και οι ΠΕ71 και ΠΕ61 να μπορούν να έχουν το δικάιωμα συμμετοχής και στον πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής. Αφού έχουμε τα ίδια προσόντα. Έτσι δεν είναι? Και κάτι ακόμη, με βάση το σύνταγμα του ελληνικού κράτους, οι διορισμοί στο δημόσιο δε γίνονται αρχικά βάσει του πρώτου πτυχίου και εν συνεχεία της εξειδίκευσης( μεταπτυχιακών κτλ)? Γιατί αυτό πρέπει να αλλάξει? Ο χώρος της ειδικής αγωγής, συνάδελφοι, είναι ένας πονεμένος κλάδος που με τη συμπεριφορά και τις πράξεις μας τον πληγώνουμε όλοι μαζί για άλλη μια φορά...αυτό θέλουμε. Ελάτε όλοι μαζί να πάμε σε εθνικό διάλογο πριν ψηφιστεί το οτιδοίποτε. Υπάρχει χώρος για όλους μας.