Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Έφη | 4 Δεκεμβρίου 2009, 15:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Υπουργέ, διαβάζοντας κάθε μέρα όλα αυτά τα σχόλια και τις προτάσεις διαπιστώνει κάποιος ότι το δικαιότερο σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών είναι το ήδη ισχύων με τις κατάλληλες βελτιώσεις ώστε να κλείσουν τα "παραθυράκια" απόκτησης προϋπηρεσίας και εισαγωγής στους πίνακες με πλάγιους τρόπους.Κάποιες προτάσεις βελτίωσης είναι οι εξής: -Μεταβατικός χρόνος αρκετός ώστε να διοριστούν εκπαιδευτικοί με μεγάλη προυπηρεσία(24 μόρια τουλάχιστον και μόνο για όσους απόκτησαν την προυπηρεσία στα σχολεία και όχι σε εκκλησιαστικά,ΤΑΔ,σχολές ΟΑΕΔ,Σιβιτανείδιο,ΠΔΣ,Βουλευτικά γραφεία) χωρίς επιτυχία στον ΑΣΕΠ. -Διατήρηση του πίνακα ΑΣΕΠ+24μηνο(είναι απολύτως δίκαιος γιατί πληρεί όλα τα κριτήρια που εσείς θέτετε αλλά και είναι εναρμονισμένος με το ευρωπαϊκό και ελληνικό δίκαιο). -Εγγραφή στον παραπάνω πίνακα μόνο με επιτυχία στον ΑΣΕΠ. -Διατήρηση του ποσοστού προσλήψεων 60%ΑΣΕΠ-40%ΑΣΕΠ +24μηνο Πιστεύω ότι με τον παραπάνω τρόπο δεν αδικούνται οι εκπαιδευτικοί που χρόνια υπηρετούν την εκπαίδευση κάτω από δύσκολες συνθήκες βάζοντας σε δεύτερη μοίρα τις περισσότερες φορές την οικογένεια τους,επίσης δεν αδικούνται οι εκπαιδευτικοί που και στα σχολεία έτρεχαν και για τον ΑΣΕΠ διάβαζαν και πέτυχαν(πρέπει να γίνει κατανοητό ότι δεν είναι προς όφελος κανενός να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αντί να δίνουν το καλύτερο τους εαυτό στο σχολείο αναγκάζονται να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό στον ΑΣΕΠ ξανά και ξανά)και τέλος δίνεται η ευκαιρία στους νέους μέσω του ΑΣΕΠ να διοριστούν. Το πρόβλημα στην εκπαίδευση δεν είναι ο τρόπος πρόσληψης των εκπαιδευτικών.Το πρόβλημα είναι η έλλειψη υλικοτεχνικών υποδομών,η συνεχής επιμόρφωση,η έλλειψη ψυχολογικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.