Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαριάνθη | 12 Αυγούστου 2016, 16:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για να είμαστε δίκαιοι όπως όλοι υποστηρίζουμε θα πρέπει οι δομές ειδικής αγωγής να στελεχώνονται αποκλειστικά και μόνο από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής(ΠΕ 71,61), οι οποίοι σπούδαζαν αυτό το αντικείμενο για 4 χρόνια. Δεν υπάρχει κανένας ποιο καταρτισμένος από τους απόφοιτους των τμημάτων ειδικής αγωγής για να εργαστεί στις δομές ειδικής εκπαίδευσης. Η ειδική αγωγή αποτελεί τον πιο ευαίσθητο κλάδο της εκπαίδευσης και για να μπορέσει να εξελιχθεί χρειάζεται και καταρτισμένους εκπαιδευτικούς. Τα μεταπτυχιακά δυστυχώς δεν παρέχουν την κατάλληλη κατάρτιση και γνώση για να καθιστούν εκπαιδευτικούς γενικής κατάλληλους για τις θέσεις ειδικής αγωγής ,και πως μπορεί άλλωστε να συγκριθεί ένα μεταπτυχιακό 2 χρόνων εξ αποστάσεως τις περισσότερες φορές, με έναν βασικό τίτλο σπουδών τεσσάρων χρόνων με πρακτικές σε δομές γενικής και ειδικής εκπαίδευσης και πάνω από 50 μαθήματα στην ειδική αγωγή? Επίσης ούτε οι μόνιμο συνάδελφοι εκπαιδευτικοί της γενικής εκπαίδευσης έχουν τις γνώσεις και την εξειδίκευση που απαιτεί ο κλάδος της ειδικής, γι' αυτό το λόγο υπάρχει και το αντίστοιχο τμήμα. Επομένως όλοι υποστηρίζουν πως θέλουν να είναι δίκαιοι ,δεν μπορείς να διορθώσεις μια αδικία δημιουργώντας μια άλλη εις βάρος των εκπαιδευτικών ΠΕ 71,61.