Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννα | 12 Αυγούστου 2016, 16:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλοι μιλούν για άρση της αδικίας στην εκπαίδευση με το νομοσχέδιο. Ποιά είναι άραγε η άποψη των ίδιων περί δικαίου για το γεγονός ότι το νομοσχέδιο αντικαθιστά εκπαιδευτικούς που έχουν λάβει την μέγιστη ποιοτικά και ποσοτικά εκπαίδευση ακριβώς στο αντικείμενο της ειδικής παιδαγωγικής, με εκπαιδευτικούς με σαφώς λιγότερα τυπικά προσόντα; Η ειδική αγωγή μπορεί να αποτελεί προέκταση της γενικής, από την στιγμή όμως που υπάρχουν επιστήμονες πλήρως καταρτισμένοι ακριβώς επάνω στο αντικείμενο, είναι παράλογο και άδικο να εκτοπίζονται από επιστήμονες συναφούς, αλλά όχι ίδιας και επαρκούς συγκριτικά κατάρτισης.