Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κική Γεωργοπούλου | 12 Αυγούστου 2016, 17:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
14 χρόνια αναπλήρωσης... Τα βολικά "μπαλώματα" Π.Ε. 61 & 71 της Ειδικής Αγωγής & Εκπ/σης. Παράλληλα όμως προσφέροντας ουσιαστικό & σημαντικό έργο στους εκάστοτε μαθητές μας. Καλό είναι να ξεκολλήσουμε από επιχειρήματα του τύπου «ααα, εμείς (Π.Ε. 60/70) έχουμε και μεταπτυχιακό και πολλά έξτρα προσόντα». Πολλοί Π.Ε. 61 & 71 διαθέτουν και μεταπτυχιακά και πολλά προσόντα εξειδίκευσης, χώρια από τα τόσα χρόνια προϋπηρεσίας μας σε δομές Ειδικής Αγωγής. Εκείνο που θεωρώ απαράδεκτο είναι σε κάποιους να δίνεται το δικαίωμα να δουλεύουν σε όποιο τύπο δομής προτιμούν (Γενική ή Ειδική), ενώ σε κάποιους άλλους ούτε σε έναν!! Άμεση απόσυρση της τροπολογίας που συνθλίβει μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εκπαιδευτικούς ΕΑΕ ΠΕ61 και ΠΕ71. Η αποσπασματικότητα νομοθετικών διατάξεων, χωρίς τη διεξαγωγή ενός εθνικού διαλόγου για μια ολοκληρωμένη νομοθετική πρόταση με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, δεν συμβάλλει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της εκπαίδευσης, Γενικής και Ειδικής.