Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Τσιφουτη Σοφια | 12 Αυγούστου 2016, 17:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι πε 60 κ 70 όταν έδιναν πανελλήνιες υπήρχε η σχολη του Βόλου κ του παμακ της εαε!!! Γιατι δεν δήλωσαν τότε να γίνουν ειδικοί παιδαγωγοί ;;; Κ θέλουν τωρα ; Τότε ήθελαν να μονιμοποιηθούν στην γενική να έχουν "κανονική " ταξη γιατι θα γινόταν ΑΣΕΠ ! Τωρα που έκλεισαν οι θέσεις τρέχουν να γίνουν δάσκαλοι ειδικής ! Δεν διαφωνώ οτι το σύστημα τους χρησιμοποιεί - όντως όταν δεν υπήρχαν απόφοιτοι ειδικής τους απορροφά αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι ειναι κατάλληλοι κ αποδοτικοί ! Επιπλέον να μην ξεχνάμε πως κ οι ίδιοι χρησιμοποιούν το σύστημα κ ειδικά την παράλληλη στήριξη μιας κ θέλουν να ειναι κοντα στα σπίτια τους ,κάνουν επιλογές κ τους απορροφά ...Αφού τόσο αγαπάνε την γενική ταξη γιατι δεν δουλεύουν κ παραμεθόριο ;;; Ε;;; Για ακόμη μια φορα το συμφέρον ! Επίσης αφού αυτοί ειναι εξειδικευμένοι με το μεταπτυχιακο ( το πληρωμένο , του μπαμπα ) κ οι πε 71 ειναι εξειδικευμένοι απο τη σχολη τότε γιατι δεν μπορούν να δουλέψουν κ οι πε 71 στα γενικά σχολεια κ πάνω απο τους γενικής ! Ας μην εθελοτυφλούμε οι πε .50 δεν θα γίνουν ποτε ειδικοί παιδαγωγοί . Πώς γίνεται αυτός που στερήθηκε τη δυνατότητα υπηρέτησης σε κάποια δομή να συνεχίζει να τη στελεχώνει και να τη στηρίζει, είτε ως μόνιμος είτε ως αναπληρωτής; καταργούμενες διατάξεις τους στερούσαν ολικώς τη δυνατότητα υπηρέτησης σε δομές ΕΑΕ». Πώς γίνεται αυτός που στερήθηκε τη δυνατότητα υπηρέτησης σε κάποια δομή να συνεχίζει να τη στελεχώνει και να τη στηρίζει, είτε ως μόνιμος είτε ως αναπληρωτής;υπήρχε η σχολη του Βόλου κ του παμακ της εαε!!! Γιατι δεν δήλωσαν τότε να γίνουν ειδικοί παιδαγωγοί ;;; Κ θέλουν τωρα ; Τότε ήθελαν να μονιμοποιηθούν στην γενική να έχουν "κανονική " ταξη γιατι θα γινόταν ΑΣΕΠ ! Τωρα που έκλεισαν οι θέσεις τρέχουν να γίνουν δάσκαλοι ειδικής ! Δεν διαφωνώ οτι το σύστημα τους χρησιμοποιεί - όντως όταν δεν υπήρχαν απόφοιτοι ειδικής τους απορροφά αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι ειναι κατάλληλοι κ αποδοτικοί ! Επιπλέον να μην ξεχνάμε πως κ οι ίδιοι χρησιμοποιούν το σύστημα κ την παράλληλη στήριξη μιας κ θέλουν να ειναι κοντα στα σπίτια τους κ κάνουν επιλογές κ τους απορροφά οι παράλληλη στήριξη ! Αφού τόσο αγαπάμε την γενική ταξη γιατι δεν δουλεύουν κ παραμεθόριο ;;; Ε;;; Για ακόμη μια φορα το συμφέρον ! Επίσης αφού αυτοί ειναι εξειδικευμένοι με το μεταπτυχιακο ( το πληρωμένο , του μπαμπα ) κ οι πε 71 ειναι εξειδικευμένοι απο τη σχολη τότε γιατι δεν μπορούν να δουλέψουν κ οι πε 71 στα γενικά σχολεια ! Ας μην εθελοτυφλούμε - δεν ειμαστε ελέφαντες ουτε οι πε .50 θα γίνουν ειδικοί παιδαγωγοί . Οι ΠΕ60 και ΠΕ70 από τη μια «στελεχώνουν εξαρχής και συνεχίζουν να στελεχώνουν και να στηρίζουν τις δομές ΕΑΕ…» , ενώ από την άλλη παρουσιάζονται ως θύματα μιας άνισης μεταχείρισης, αφού «οι καταργούμενες διατάξεις τους στερούσαν ολικώς τη δυνατότητα υπηρέτησης σε δομές ΕΑΕ». Πώς γίνεται αυτός που στερήθηκε τη δυνατότητα υπηρέτησης σε κάποια δομή να συνεχίζει να τη στελεχώνει και να τη στηρίζει, είτε ως μόνιμος είτε ως αναπληρωτής; καταργούμενες διατάξεις τους στερούσαν ολικώς τη δυνατότητα υπηρέτησης σε δομές ΕΑΕ». Πώς γίνεται αυτός που στερήθηκε τη δυνατότητα υπηρέτησης σε κάποια δομή να συνεχίζει να τη στελεχώνει και να τη στηρίζει, είτε ως μόνιμος είτε ως αναπληρωτής;