Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Κ. | 12 Αυγούστου 2016, 17:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μιλώντας για θέσεις ειδικής αγωγής θα περίμενε κάποιος να ακούσει πως για αυτές τις θέσεις προορίζονται άτομα με εκπαίδευση και εμπειρία πάνω στην ειδική αγωγή. Πως αυτός ο κλάδος πέρα από τα προβλήματα του μη διορισμού θα είχε την συμπαράσταση τουλάχιστον των συναδέλφων της γενικής αγωγής. Θεωρώ απαράδεκτο ένας μόνιμος διορισμένος δάσκαλος γενικής αγωγής να θέλει να στερήσει αυτή την θέση από συναδέλφους του που δεν έχουν διοριστεί ποτέ και που μπορεί να μείνουν και άνεργοι. Να αναφέρω επίσης πως οι δάσκαλοι ειδικής αγωγής έχουν στην κατοχή τους μεταπτυχιακούς τίτλους και σπουδές πάνω στην ειδική αγωγή, είναι εξειδικευμένοι και έχουν φυσικά μια πολυετή εμπειρία στον χώρο της εκπαίδευσης. Για τους παραπάνω λόγους συμφωνώ και εγώ για την άμεση απόσυρση της τροπολογίας που συνθλίβει μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εκπαιδευτικούς ΕΑΕ ΠΕ61 και ΠΕ71. Η αποσπασματικότητα νομοθετικών διατάξεων, χωρίς τη διεξαγωγή ενός εθνικού διαλόγου για μια ολοκληρωμένη νομοθετική πρόταση με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, δεν συμβάλλει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της εκπαίδευσης, Γενικής και Ειδικής.