Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΛΛΙΟΠΗ | 12 Αυγούστου 2016, 18:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ δίκαιη την τροπολογία σχετικά με την ισοτιμία των εκπαιδευτικών ΠΕ60 με ΠΕ61 και ΠΕ70 με ΠΕ71. Στα πλαίσια μιας συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, όπου γίνεται προσπάθεια για ισότιμη μεταχείριση απένανι σε όλα παιδιά, είναι αδιανόητο να υπάρχει διαχωρισμὀς μεταξύ των εκπαιδευτικών. Επιπλέον, ένα και μόνο πτυχίο, το πρώτο πτυχίο, δεν δύναται να καθορίζει το μέλλον και την αξία ενός εκπαιδευτικού. Τότε για ποιο λόγο να υπάρχουν τα μεταπτυχιακά και η δυνατότητα μετεκπαίδευσης? Η αξιολόγηση θα πρέπει να γίνεται με βάση την γνώση και την εμπειρία του εκάστοτε εκπαιδευτικού πάνω στη ειδική αγωγή, εφοσον αυτά αποδεικνύονται. Στο σημειο αυτό θα ήθελα να εκφράσω τη διαφωνία μου με το άρθρο 4 σχετικά με την ενισχυτική διδασκαλία και τα σεμινάρια, καθώς είναι άδικο να θεωρεἰται προσόν απόσπασης, για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς.